Współpraca z uczelniami
Zapraszamy do zapoznania się z propozycją i ofertą współpracy dla Uczelni Medycznych.
Czym jest Więcej niż LEK?
Więcej niż LEK to medyczne wydawnictwo e-learningowe i firma szkoleniowa, która od 6 lat edukuje lekarzy i studentów kierunku lekarskiego i lekarsko-dentystycznego, wspierając ich w codziennym przygotowaniu do zajęć, egzaminów oraz do Lekarskiego i Lekarsko-Dentystycznego Egzaminu Końcowego.
Naszą misją jest pomaganie medykom we wspólnym i świadomym rozwoju zawodowych kompetencji, a realizuje ją ponad 60-osobowy zespół lekarzy, dydaktyków, projektantów, programistów i ilustratorów.
Tworzymy materiały dydaktyczne i kursy e-learningowe nastawione na aktywną i efektywną naukę, zadawanie pytań oraz pracę w atmosferze stałego wsparcia i rozwoju.
Uczy się z nami ponad 14 000 studentów medycyny i lekarzy rocznie, realizując ponad 50 000 kursów, które oceniane są przez nich na 94/100 punktów.
Więcej niż LEK to medyczny portal edukacyjny, z którym uczy się już 70% studentów kierunków lekarskiego i lekarsko-dentystycznego.
Portal Więcej niż LEK to połączenie trzech usług w jednej:
Materiały edukacyjne
Każda osoba ucząca się ma dostęp do kursów i obszernych materiałów edukacyjnych, podzielonych na gotowe do realizacji lekcje.
Lekcje, zależnie od kursu, przygotowane są w oparciu o źródła wymagane przez CEM
(Kurs do LEK, Kurs do LDEK), lub źródła i wymagania zawarte w sylabusach uczelni medycznych w Polsce (Kursy z Nauk Klinicznych).
Rozwiązuje to u studenta problem z selekcją materiału do nauki.
Stałe wsparcie w nauce
To możliwość zadawania pytań lekarskiej kadrze dydaktycznej, która 24 godziny na dobę na bazie źródeł odpowiada na pytania kursantów.
Na portalu znajduje się ponad 100 000 komentarzy - pytań kursantów i odpowiedzi moderatorów, które umieszczane są pod pojedynczymi slajdami czy pytaniami testowymi i są widoczne dla wszystkich kursantów.
Pomoc dydaktyczna i narzędzia edukacyjne
W ramach kursów pomagamy studentom w układaniu ich indywidualnych planów nauki, a narzędzia portalu e-learningowego pomagają im je realizować dzięki stałemu, automatycznemu monitorowaniu poziomu ich przygotowania i diagnozowaniu słabości, dostarczania zestawów powtórkowych w postaci pytań otwartych i zadań
– zarówno testowych jak i wieloetapowych, praktycznych.
Jakie kursy są dostępne na Portalu WNL?
Kursy do egzaminów końcowych
Celem edukacyjnym kursów przygotowujących do egzaminów końcowych jest teoretyczne i metodyczne przygotowanie kursanta z zakresu materiału wymaganego na egzaminach LEK i LDEK.
Kursy z Nauk Podstawowych
Przygotowanie teoretyczne z zakresu nauk podstawowych przeznaczone przede wszystkim dla studentów kierunków: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego oraz fizjoterapii, a także: ratownictwa, pielęgniarstwa i położnictwa.
Kursy z Nauk Klinicznych
Przygotowanie teoretyczne z zakresu nauk klinicznych przeznaczone dla studentów kierunku lekarskiego lat 4–6, lekarzy stażystów oraz lekarzy rezydentów.
Stomatologiczne Kursy Przedmiotowe
Przygotowanie teoretyczne z zakresu nauk klinicznych przeznaczone dla studentów kierunku lekarsko-dentystycznego lat 2–5 oraz lekarzy dentystów.
Inne kursy
Tworzymy też kursy o praktycznym wymiarze: Kurs Efektywnej Nauki, skierowany do medyków na każdym etapie rozwoju zawodowego, a także Kurs Twój Pierwszy Dyżur oraz Kurs Prawa Lekarza dedykowane praktykującym lekarzom.
Współprace z uczelniami
W ostatnich latach, dzięki współpracom z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym, Uniwersytetem Medycznym w Białymstoku, Uniwersytetem Zielonogórskim, Krakowską Akademią im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego i Uczelnią Łazarskiego, studenci wybranych roczników posiadali finansowane lub współfinansowane przez uczelnie dostępy do naszych kursów.
Dlaczego warto z nami współpracować?
Nauka z WNL z perspektywy studenta
Nauka w każdej chwili i z każdego miejsca
Portal pozwala studentom uczyć się, kiedy chcą, gdzie chcą i o takiej porze jak chcą. Dzięki temu nauka jest dla nich łatwo dostępna, ponieważ mogą dopasować ją do swojego dnia. Dzięki temu chętniej do niej przystępują i czerpią z niej więcej satysfakcji.
Wspierająca atmosfera zachęcająca do zadawania pytań
Na portalu Więcej niż LEK studenci uczą się w społeczności medyków, wspierającej zadawanie pytań w bezpiecznej atmosferze, gdzie każde pytanie otrzymuje odpowiedź, a życzliwość i wzajemne wsparcie są obowiązującym standardem. Dzięki temu kursanci zadają nam ponad 10 000 pytań rocznie, otrzymując tyle samo odpowiedzi od naszej kadry dydaktycznej. Ta liczba rośnie z każdym rokiem!
Stała opieka dydaktyczna
Podczas nauki z naszymi kursami student nigdy nie jest pozostawiony sam ze swoimi wątpliwościami. W każ-dym miejscu na portalu – pod pojedynczymi slajdami prezentacji czy pytaniami testowymi – może zadać py-tanie. Dzięki możliwości kontekstowego komentowania materiałów dydaktycznych pytania padają tam, gdzie powstaje wątpliwość lub chęć szerszego omówienia tematu. Ponad 180 000 komentarzy w postaci pytań zostawionych na kursach przez naszych absolwentów oraz odpowiedzi lekarskiej kadry dydaktycznej są też nieocenionym źródłem wiedzy, z którego korzystają wszyscy kolejni kursanci.
Narzędzia edukacyjne wspierające powtarzanie i trwałe zapamiętanie
Portal Więcej niż LEK zapewnia studentom narzędzia wspierające efektywność ich nauki. Nasi kursanci tworzą indywidualne plany nauki, nastawione na osiągnięcie wybranego celu edukacyjnego (np. przygotowanie do egzaminu), a portal każdego dnia informuje ich o postępach w nauce, co sprzyja utrzymaniu ich motywacji. Mając za nadrzędny cel zwiększenie wiedzy oraz kompetencji lekarskich, portal dba o to, by czas poświęcony na powtarzanie materiału był równie istotny, co czas na jego kodowanie. Dlatego też przed każdą lekcją kursanci odpowiadają na pytania otwarte z tematów omawianych w poprzednich dniach nauki, a także rozwiązują zadania testowe. Dzięki temu stale weryfikujemy stopień retencji wiedzy wśród naszych kursantów oraz informujemy ich o tym, co pozwala im dostosować swoje plany nauki i cele edukacyjne tak, by skupić się na tematach, które wymagają poprawy.
Stale aktualizowane materiały dydaktyczne oparte na źródłach CEM lub sylabusach uczelni medycznych
Źródła do LEK i LDEK publikowane przez Centrum Egzaminów Medycznych oraz sylabusy nauczania na uczelniach medycznych stale ulegają aktualizacji. Dbając o to, aby nasi studenci mieli nieprzerwany dostęp do najaktualniejszych informacji, co kwartał aktualizujemy wszystkie materiały dydaktyczne, których źródła uległy zmianie. Dostosowujemy je też do informacji z najnowszej literatury, publikacji naukowych czy wytycznych postępowania publikowanych przez towarzystwa naukowe.
Inteligentny asystent nauki
Na Kursach do LEK i LDEK nad kursantami czuwa Inteligentny Wirtualny Asystent Nauki – czyli nasz autorski program sztucznej inteligencji, który analizuje każdy pojedynczy aspekt nauki kursanta – czas poświęcony na naukę, powtórki, pracę z pytaniami oraz ich efekty. Udziela mu także spersonalizowanych porad edukacyjnych, dzięki czemu dbamy o stałe podnoszenie efektywności nauki.
Najlepszy sposób na wysokie wyniki
Najczęściej wybierane kursy
tyle kursów zrealizowano na portalu w latach 2022-2023
Zdecydowane zadowolenie
na tyle oceniane są lekcje na naszych kursach (średnia oparta na ponad 200 tysiącach odpowiedzi)
Uchwytne efekty
tyle komentarzy zostawili na naszych kursach studenci, lekarze i nasi moderatorzy
Wszystkie kursy dostępne na portalu Więcej niż LEK otrzymały akredytacje Naczelnej Izby Lekarskiej.
Dlaczego warto z nami współpracować?
Z perspektywy uczelni medycznej
Udostępniamy uczelniom system raportowania aktywności i wyniki jej studentów, liczne materiały dydaktyczne, wspierając codzienną pracę wykładowców i asystentów, a także generatory testów i próbnych egzaminów końcowych LEK/LDEK.
Materiały do prowadzenia zajęć
Portal Więcej niż LEK udostępnia uczelniom bazę:
- ponad 2000 autorskich ilustracji i animacji medycznych, którą każdego miesiąca rozwijamy. Na stałe pracuje nad nimi 5-osobowy zespół doświadczonych ilustratorów, przygotowujący ilustracje na podstawie szczegółowych konspektów opracowanych przez nasz wykwalifikowany zespół lekarski. Prawidłowość merytoryczna oraz przystępność naszych ilustracji i animacji są wyróżnikiem pracy zespołu redakcyjnego i ilustratorów;
- ponad 10 000 schematów i tabel powstałych w oparciu o literaturę do LEK/LDEK oraz o tę wskazaną w sylabusach uczelni medycznych;
- ponad 1000 zdjęć klinicznych – objawów i obrazów badań radiologicznych wraz z opisami, które stale dostarczane są nam przez współpracujących z nami lekarzy.
Materiały te są nieocenionym wsparciem dla wykładowców, szykujących prezentacje i seminaria dla studentów, a także kolokwia i egzaminy.
System mierzenia efektów nauczania studentów oraz monitorowania ich aktywności i czasu nauki
Narzędzia analityczne na portalu Więcej niż LEK pozwalają nam na bieżąco monitorować takie parametry aktywności kursanta, jak czas spędzony podczas nauki z prezentacją wraz z podziałem na jej moduły (slajdy, pytania testowe, pytania otwarte), a także wyniki osiągane w bazie pytań z możliwością wyselekcjonowania przedmiotów czy pojedynczych zagadnień. Wyniki cyklicznych analiz są dostarczane do uczelni w uzgodnionych wcześniej ramach czasowych. Monitorowanie czasu aktywnej nauki pozwala współpracującym uczelniom na wyliczenie punktów ECTS i włączenie kursu do programu studiów np. jako przedmiotu fakultatywnego.
Pozwala to uczelni na stałą, systematyczną weryfikację efektów kształcenia kursantów w oparciu o zbierane przez platformę dane z konkretnych przedmiotów oraz na ocenę osiąganych przez nich wyników. Dzięki temu uczelnia może wykazać i analizować efekty nauczania studentów w ramach na przykład zajęć klinicznych.
Posiadamy dane pozwalające na przygotowanie anonimizowanych raportów listujących zagadnienia z LEK, z którymi studenci poszczególnych uczelni medycznych mieli najwięcej problemów
(popełnili w nich najwięcej błędów przy pierwszorazowym podejściu do pytań zamkniętych).
Próbne arkusze egzaminacyjne LEK/LDEK do druku
Dzięki modułowi bazy pytań na portalu Więcej niż LEK generujemy zestawy egzaminacyjne do wykorzystania przez uczelnię w oparciu o pytania z bazy CEM, historyczne pytania z LEK/LDEK lub nasze pytania autorskie.
Przygotowujemy też gotowe wersje do druku próbnych egzaminów LEK/LDEK, które ułożone są analogicznie do egzaminów państwowych – zarówno pod względem liczby pytań z danych działów, jak i źródeł pytań (70% z bazy CEM). Do tak opracowanych arkuszy dołączamy karty egzaminacyjne oraz klucze odpowiedzi, które pozwalają szybko sprawdzać rozwiązania. Dzięki temu możliwe jest zorganizowanie symulowanych egzaminów o bardzo podobnym poziomie trudności, co rzeczywiste egzaminy LEK/LDEK.
Wzrost zadowolenia studentów
Więcej niż LEK pozwala studentom spersonalizować swoją naukę – dzięki temu mogą prowadzić ją w zgodzie ze swoim rozkładem dnia, a to przekłada się na zwiększony poziom ich satysfakcji. Każda z ponad 1090 lekcji jest oceniana przez naszych kursantów, osiągając średni wynik ponad 94/100 punktów. Dysponujemy zatem wiedzą, które z lekcji są oceniane jako nie w pełni satysfakcjonujące, a najniżej punktowane lekcje poprawiamy i rozbudowujemy, sprawiając, że zadowolenie kursantów z nauki z naszymi Kursami rośnie każdego roku.
Wzrost zaangażowania studentów
Ze względu na podniesienie efektywności indywidualnej nauki studenta podczas pracy poza zajęciami wpływamy na wzrost jakości nauczania na uczelni. Studenci uczący się z Więcej niż LEK są lepiej przygotowani na zajęcia, chętniej zadają pytania, a także wykazują się aktywnością, ponieważ mają narzędzia do szybkiego i efektywnego przygotowania się do zajęć, co pozwala im aktywnie uczestniczyć w zajęciach. Dodatkowo przed egzaminami, studenci ćwiczą rozwiązywanie ich na gotowych ze- stawach powtórkowych i próbnych egzaminach, adaptując się do realiów egzaminacyjnych i obniżając stres z nimi związany.
Na podstawie zbieranych przez nas danych wiemy, że student uczący się na kursach do LEK i LDEK spędza na naszych kursach średnio 420 godzin zegarowych w ciągu 12 miesięcy, a po zrealizowaniu kursu rozwiązuje próbny egzamin o średnio 14 (Kurs do LEK) i 18 (Kurs do LDEK) punktów procentowych więcej! (Do egzaminu kursant przystępuje na początku i na końcu kursu).
Co mówią o nas władze uczelni medycznych?
Współpraca Collegium Medicum Uniwersytetu Zielonogórskiego z Firmą Bethink trwa od 2020 roku – już trzeci rok z rzędu
studenci szóstego roku kierunku lekarskiego Collegium Medicum UZ w przeprowadzonej ankiecie wskazali kurs Więcej niż Lek jako najlepszą ofertę na rynku kursów przygotowujących do Lekarskiego Egzaminu Końcowego. Szósty rok studiów jest czasem, w którym następuje integracja wiedzy i umiejętności wypracowanych przez pięć poprzednich lat studiów.Kurs do LEK jest unikatowym narzędziem, które idealnie wpisuje się w te cele – uczy klinicznego sposobu myślenia i systematyczności w pogłębianiu wiedzy. Nauka w ramach portalu Więcej niż LEK jest efektywna i ciekawa dzięki przejrzyście podanym informacjom, zadaniom kontrolnym, możliwości świadomego i precyzyjnego zaplanowania nauki oraz systemowi informacji zwrotnej na temat efektów nauki, który uświadamia studentowi jego dobre strony oraz te obszary, nad którymi powinien popracować.
W mojej ocenie WNL w znaczącym stopniu przyczynił się do uzyskania pierwszego miejsca przez pierwszych absolwentów kierunku lekarskiego Collegium Medicum na Lekarskim Egzaminie Końcowym. Opierając się na wskazaniu studentów, przekonującej metodyce kursu oraz efektach, które przynosi, polecam to rozwiązanie wszystkim tym, którzy dążą do solidnej nauki w nowoczesnej formie.
dr hab. Agnieszka Ziółkowska, prof. UZ
Dziekan Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum Uniwersytetu Zielonogórskiego
Warszawski Uniwersytet Medyczny współpracuje z firmą Bethink od 2021 roku.
Wybór platformy Więcej niż LEK został dokonany na podstawie analizy jakości materiałów oraz wsparcia edukacyjnego oferowanych przez Firmę. Na uwagę zasługuje fakt, że zarówno w opinii Władz Uczelni, jak i Studentów, kurs Więcej niż LEK daje znacznie lepsze możliwości właściwego przygotowania do egzaminu LEK/LDEK niż rozwiązania oferowane przez inne firmy.
W ostatnim roku studiów następuje synergia teorii i praktyki, zdobywanych w ciągu całego toku kształcenia. Pożądana jest więc baza stanowiąca swoiste kompendium wiedzy, przedstawiające ją w sposób syntetyczny, przystępny i nade wszystko aktualny. Platforma Więcej niż LEK to znakomita odpowiedź na te oczekiwania.
Narzędzie, które oferuje firma Bethink jest dodatkowo bardzo intuicyjne, interaktywne, posiada ciekawe rozwiązania techniczne i graficzne, co sprawia, że nauka z jego wykorzystaniem może być niezwykle efektywna.
Przedstawiciele firmy Bethink wykazują przyjazne i elastyczne podejście do kontrahenta, co pozwala na wypracowanie kompromisów i obopólne osiągnięcie celów. To godny i rzetelny partner dla Uczelni, ale także solidne wsparcie dla Studentów.
prof. dr hab. Marek Kuch
Prorektor ds. Studenckich i Kształcenia Warszawski Uniwersytet Medyczny
Rodzaj współpracy oraz cennik
Wychodząc naprzeciw różnym możliwościom i oczekiwaniom uczelni medycznych, oferujemy cztery rodzaje współpracy.
W ubiegłych latach z powodzeniem prowadziliśmy wiele z nich, a różnice między typami współprac wynikały z uwarunkowań na danej uczelni, liczby studentów czy zasad prowadzenia przetargów.
Pobierz szczegółową rozpiskę formy współpracy i cennikZapraszamy do współpracy!
Chcesz dowiedzieć się więcej lub porozmawiać z nami o współpracy w ramach uczelni? Kliknij w przycisk poniżej by zostawić nam wiadomość!