Już 23 września premiera kursów z: Farmakologii, Histologii, Biochemii, Mikrobiologii i Genetyki - odbierz 20% zniżki!
W ramach partnerstwa oferujemy studentom uczelni współpracujących szereg korzyści, w tym dostęp do kursów Więcej niż LEK, możliwość otrzymania dofinansowania lub stałą 20% zniżkę na wszystkie kursy. Uczelnie partnerskie zyskują natomiast dostęp do profesjonalnych materiałów dydaktycznych oraz narzędzi analitycznych, umożliwiających monitorowanie postępów studentów i ciągłe doskonalenie procesu nauczania.
W roku akademickim 2024/2025 współpracujemy z 6 uczelniami medycznymi:
Rosnące zainteresowanie współpracą ze strony środowiska akademickiego potwierdza skuteczność naszej wizji edukacji medycznej oraz wysoką jakość kształcenia, co znajduje odzwierciedlenie w znakomitych wynikach osiąganych przez studentów na egzaminach.
Naszą misją jest pomaganie medykom we wspólnym i świadomym rozwoju zawodowych kompetencji, a realizuje ją ponad 60‑osobowy zespół lekarzy, dydaktyków, projektantów, programistów i ilustratorów.
Tworzymy materiały dydaktyczne i kursy e‑learningowe nastawione na aktywną i efektywną naukę, zadawanie pytań oraz pracę w atmosferze stałego wsparcia i rozwoju.
Uczy się z nami ponad 14 000 studentów medycyny i lekarzy rocznie, realizując ponad 50 000 kursów, które oceniane są przez nich na 94/100 punktów.
Więcej niż LEK to medyczny portal edukacyjny, z którym uczy się już 70% studentów kierunków lekarskiego i lekarsko-dentystycznego.
Każda osoba ucząca się ma dostęp do kursów i obszernych materiałów edukacyjnych podzielonych na gotowe do realizacji lekcje.
Lekcje, zależnie od kursu, przygotowane są w oparciu o źródła wymagane przez CEM
(Kurs do LEK, Kurs do LDEK), lub źródła i wymagania zawarte w sylabusach uczelni medycznych w Polsce (Kursy z Nauk Klinicznych).
Rozwiązuje to u studenta problem z selekcją materiału do nauki.
To możliwość zadawania pytań lekarskiej kadrze dydaktycznej, która 24 godziny na dobę na bazie źródeł odpowiada na pytania kursantów.
Na portalu znajduje się ponad 100 000 komentarzy – pytań kursantów i odpowiedzi moderatorów, które umieszczane są pod pojedynczymi slajdami czy pytaniami testowymi i są widoczne dla wszystkich kursantów.
W ramach kursów pomagamy studentom w układaniu ich indywidualnych planów nauki, a narzędzia portalu e‑learningowego pomagają im je realizować dzięki stałemu, automatycznemu monitorowaniu poziomu ich przygotowania i diagnozowaniu słabości, dostarczania zestawów powtórkowych w postaci pytań otwartych i zadań
– zarówno testowych, jak i wieloetapowych, praktycznych.
Każda osoba ucząca się ma dostęp do kursów i obszernych materiałów edukacyjnych podzielonych na gotowe do realizacji lekcje.
Lekcje, zależnie od kursu, przygotowane są w oparciu o źródła wymagane przez CEM
(Kurs do LEK, Kurs do LDEK), lub źródła i wymagania zawarte w sylabusach uczelni medycznych w Polsce (Kursy z Nauk Klinicznych).
Rozwiązuje to u studenta problem z selekcją materiału do nauki.
To możliwość zadawania pytań lekarskiej kadrze dydaktycznej, która 24 godziny na dobę na bazie źródeł odpowiada na pytania kursantów.
Na portalu znajduje się ponad 100 000 komentarzy – pytań kursantów i odpowiedzi moderatorów, które umieszczane są pod pojedynczymi slajdami czy pytaniami testowymi i są widoczne dla wszystkich kursantów.
W ramach kursów pomagamy studentom w układaniu ich indywidualnych planów nauki, a narzędzia portalu e‑learningowego pomagają im je realizować dzięki stałemu, automatycznemu monitorowaniu poziomu ich przygotowania i diagnozowaniu słabości, dostarczania zestawów powtórkowych w postaci pytań otwartych i zadań
– zarówno testowych, jak i wieloetapowych, praktycznych.
Portal pozwala studentom uczyć się, kiedy chcą, gdzie chcą i o takiej porze, jak chcą. Dzięki temu nauka jest dla nich łatwo dostępna, ponieważ mogą dopasować ją do swojego dnia. Dzięki temu chętniej do niej przystępują i czerpią z niej więcej satysfakcji.
Na portalu Więcej niż LEK studenci uczą się w społeczności medyków wspierającej zadawanie pytań w bezpiecznej atmosferze, gdzie każde pytanie otrzymuje odpowiedź, a życzliwość i wzajemne wsparcie są obowiązującym standardem. Dzięki temu kursanci zadają nam ponad 10 000 pytań rocznie, otrzymując tyle samo odpowiedzi od naszej kadry dydaktycznej. Ta liczba rośnie z każdym rokiem!
Podczas nauki z naszymi kursami student nigdy nie jest pozostawiony sam ze swoimi wątpliwościami. W każdym miejscu na portalu – pod pojedynczymi slajdami prezentacji czy pytaniami testowymi – może zadać pytanie. Dzięki możliwości kontekstowego komentowania materiałów dydaktycznych pytania padają tam, gdzie powstaje wątpliwość lub chęć szerszego omówienia tematu. Ponad 180 000 komentarzy w postaci pytań zostawionych na kursach przez naszych absolwentów oraz odpowiedzi lekarskiej kadry dydaktycznej są też nieocenionym źródłem wiedzy, z którego korzystają wszyscy kolejni kursanci.
Portal Więcej niż LEK zapewnia studentom narzędzia wspierające efektywność ich nauki. Nasi kursanci tworzą indywidualne plany nauki nastawione na osiągnięcie wybranego celu edukacyjnego (np. przygotowanie do egzaminu), a portal każdego dnia informuje ich o postępach w nauce, co sprzyja utrzymaniu ich motywacji. Mając za nadrzędny cel zwiększenie wiedzy oraz kompetencji lekarskich, portal dba o to, by czas poświęcony na powtarzanie materiału był równie istotny, co czas na jego kodowanie. Dlatego też przed każdą lekcją kursanci odpowiadają na pytania otwarte z tematów omawianych w poprzednich dniach nauki, a także rozwiązują zadania testowe. Dzięki temu stale weryfikujemy stopień retencji wiedzy wśród naszych kursantów oraz informujemy ich o tym, co pozwala im dostosować swoje plany nauki i cele edukacyjne tak, by skupić się na tematach, które wymagają poprawy.
Źródła do LEK i LDEK publikowane przez Centrum Egzaminów Medycznych oraz sylabusy nauczania na uczelniach medycznych stale ulegają aktualizacji. Dbając o to, aby nasi studenci mieli nieprzerwany dostęp do najaktualniejszych informacji, co kwartał aktualizujemy wszystkie materiały dydaktyczne, których źródła uległy zmianie. Dostosowujemy je też do informacji z najnowszej literatury, publikacji naukowych czy wytycznych postępowania publikowanych przez towarzystwa naukowe.
Na Kursach do LEK i LDEK nad kursantami czuwa Inteligentny Wirtualny Asystent Nauki – czyli nasz autorski program sztucznej inteligencji, który analizuje każdy pojedynczy aspekt nauki kursanta – czas poświęcony na naukę, powtórki, pracę z pytaniami oraz ich efekty. Udziela mu także spersonalizowanych porad edukacyjnych, dzięki czemu dbamy o stałe podnoszenie efektywności nauki.
tyle kursów zrealizowano na portalu w latach 2022–2023
na tyle oceniane są lekcje na naszych kursach (średnia oparta na ponad 200 tysiącach odpowiedzi)
tyle komentarzy zostawili na naszych kursach studenci, lekarze i nasi moderatorzy
tyle kursów zrealizowano na portalu w latach 2022–2023
na tyle oceniane są lekcje na naszych kursach (średnia oparta na ponad 200 tysiącach odpowiedzi)
tyle komentarzy zostawili na naszych kursach studenci, lekarze i nasi moderatorzy
Wszystkie kursy dostępne na portalu Więcej niż LEK otrzymały akredytacje Naczelnej Izby Lekarskiej.
Portal Więcej niż LEK udostępnia uczelniom bazę:
Materiały te są nieocenionym wsparciem dla wykładowców, szykujących prezentacje i seminaria dla studentów, a także kolokwia i egzaminy.
Narzędzia analityczne na portalu Więcej niż LEK pozwalają nam na bieżąco monitorować takie parametry aktywności kursanta jak: czas spędzony podczas nauki z prezentacją wraz z podziałem na jej moduły (slajdy, pytania testowe, pytania otwarte), a także wyniki osiągane w bazie pytań z możliwością wyselekcjonowania przedmiotów czy pojedynczych zagadnień. Wyniki cyklicznych analiz są dostarczane do uczelni w uzgodnionych wcześniej ramach czasowych. Monitorowanie czasu aktywnej nauki pozwala współpracującym uczelniom na wyliczenie punktów ECTS i włączenie kursu do programu studiów np. jako przedmiotu fakultatywnego.
Pozwala to uczelni na stałą, systematyczną weryfikację efektów kształcenia kursantów w oparciu o zbierane przez platformę dane z konkretnych przedmiotów oraz na ocenę osiąganych przez nich wyników. Dzięki temu uczelnia może wykazać i analizować efekty nauczania studentów w ramach na przykład zajęć klinicznych.
Posiadamy dane pozwalające na przygotowanie anonimizowanych raportów listujących zagadnienia z LEK, z którymi studenci poszczególnych uczelni medycznych mieli najwięcej problemów
(popełnili w nich najwięcej błędów przy pierwszorazowym podejściu do pytań zamkniętych).
Dzięki modułowi bazy pytań na portalu Więcej niż LEK generujemy zestawy egzaminacyjne do wykorzystania przez uczelnię w oparciu o pytania z bazy CEM, historyczne pytania z LEK/LDEK lub nasze pytania autorskie.
Przygotowujemy też gotowe wersje do druku próbnych egzaminów LEK/LDEK, które ułożone są analogicznie do egzaminów państwowych – zarówno pod względem liczby pytań z danych działów, jak i źródeł pytań (70% z bazy CEM). Do tak opracowanych arkuszy dołączamy karty egzaminacyjne oraz klucze odpowiedzi, które pozwalają szybko sprawdzać rozwiązania. Dzięki temu możliwe jest zorganizowanie symulowanych egzaminów o bardzo podobnym poziomie trudności, co rzeczywiste egzaminy LEK/LDEK.
Więcej niż LEK pozwala studentom spersonalizować swoją naukę – dzięki temu mogą prowadzić ją w zgodzie ze swoim rozkładem dnia, a to przekłada się na zwiększony poziom ich satysfakcji. Każda z ponad 1090 lekcji jest oceniana przez naszych kursantów, osiągając średni wynik ponad 94/100 punktów. Dysponujemy zatem wiedzą, które z lekcji są oceniane jako nie w pełni satysfakcjonujące, a najniżej punktowane lekcje poprawiamy i rozbudowujemy, sprawiając, że zadowolenie kursantów z nauki z naszymi Kursami rośnie każdego roku.
Ze względu na podniesienie efektywności indywidualnej nauki studenta podczas pracy poza zajęciami wpływamy na wzrost jakości nauczania na uczelni. Studenci uczący się z Więcej niż LEK są lepiej przygotowani na zajęcia, chętniej zadają pytania, a także wykazują się aktywnością, ponieważ mają narzędzia do szybkiego i efektywnego przygotowania się do zajęć, co pozwala im aktywnie uczestniczyć w zajęciach. Dodatkowo przed egzaminami studenci ćwiczą rozwiązywanie ich na gotowych zestawach powtórkowych i próbnych egzaminach, adaptując się do realiów egzaminacyjnych i obniżając stres z nimi związany.
Na podstawie zbieranych przez nas danych wiemy, że student uczący się na kursach do LEK i LDEK spędza na naszych kursach średnio 420 godzin zegarowych w ciągu 12 miesięcy, a po zrealizowaniu kursu rozwiązuje próbny egzamin o średnio 14 (Kurs do LEK) i 18 (Kurs do LDEK) punktów procentowych więcej! (Do egzaminu kursant przystępuje na początku i na końcu kursu).
Już trzeci rok z rzędu studenci szóstego roku kierunku lekarskiego Collegium Medicum UZ w przeprowadzonej ankiecie wskazali kurs Więcej niż LEK jako najlepszą ofertę na rynku kursów przygotowujących do Lekarskiego Egzaminu Końcowego. Szósty rok studiów jest czasem, w którym następuje integracja wiedzy i umiejętności wypracowanych przez pięć poprzednich lat studiów.
Kurs do LEK jest unikatowym narzędziem, które idealnie wpisuje się w te cele – uczy klinicznego sposobu myślenia i systematyczności w pogłębianiu wiedzy. Nauka w ramach portalu Więcej niż LEK jest efektywna i ciekawa dzięki przejrzyście podanym informacjom, zadaniom kontrolnym, możliwości świadomego i precyzyjnego zaplanowania nauki oraz systemowi informacji zwrotnej na temat efektów nauki, który uświadamia studentowi jego dobre strony oraz te obszary, nad którymi powinien popracować.
W mojej ocenie WNL w znaczącym stopniu przyczynił się do uzyskania pierwszego miejsca przez pierwszych absolwentów kierunku lekarskiego Collegium Medicum na Lekarskim Egzaminie Końcowym. Opierając się na wskazaniu studentów, przekonującej metodyce kursu oraz efektach, które przynosi, polecam to rozwiązanie wszystkim tym, którzy dążą do solidnej nauki w nowoczesnej formie.
dr hab. Agnieszka Ziółkowska, prof. UZ
Dziekan Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Collegium Medicum Uniwersytetu Zielonogórskiego
Wybór platformy Więcej niż LEK został dokonany na podstawie analizy jakości materiałów oraz wsparcia edukacyjnego oferowanych przez Firmę. Na uwagę zasługuje fakt, że zarówno w opinii Władz Uczelni, jak i Studentów, kurs Więcej niż LEK daje znacznie lepsze możliwości właściwego przygotowania do egzaminu LEK/LDEK niż rozwiązania oferowane przez inne firmy.
W ostatnim roku studiów następuje synergia teorii i praktyki, zdobywanych w ciągu całego toku kształcenia. Pożądana jest więc baza stanowiąca swoiste kompendium wiedzy, przedstawiające ją w sposób syntetyczny, przystępny i nade wszystko aktualny. Platforma Więcej niż LEK to znakomita odpowiedź na te oczekiwania.
Narzędzie, które oferuje firma Bethink, jest dodatkowo bardzo intuicyjne, interaktywne, posiada ciekawe rozwiązania techniczne i graficzne, co sprawia, że nauka z jego wykorzystaniem może być niezwykle efektywna.
Przedstawiciele firmy Bethink wykazują przyjazne i elastyczne podejście do kontrahenta, co pozwala na wypracowanie kompromisów i obopólne osiągnięcie celów. To godny i rzetelny partner dla Uczelni, ale także solidne wsparcie dla Studentów.
prof. dr hab. Marek Kuch
Prorektor ds. Studenckich i Kształcenia Warszawski Uniwersytet Medyczny
Wychodząc naprzeciw różnym możliwościom i oczekiwaniom uczelni medycznych, oferujemy cztery rodzaje współpracy. W ubiegłych latach z powodzeniem prowadziliśmy wiele z nich, a różnice między typami współprac wynikały z uwarunkowań na danej uczelni, liczby studentów czy zasad prowadzenia przetargów.
Chcesz dowiedzieć się więcej lub porozmawiać z nami o współpracy w ramach uczelni? Kliknij w przycisk poniżej, by zostawić nam wiadomość!
Inspektor Danych Osobowych: Justyna Jurkowska, dpo@bethink.pl
Firma wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000668811. Kapitał zakładowy: 31200 zł.
© Bethink sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.