Kurs Alfabet Ruchu

  • 38 lekcji
  • 80 godzin nauki

Kurs Alfabet Ruchu

Cel edukacyjny

Kompleksowe przygotowanie teoretyczne i praktyczne do pracy trenera personalnego, oraz efektywnego i prawidłowego prowadzenia treningów medycznych, funkcjonalnych i motorycznych.

Dla kogo

Dla wszystkich praktyków (trenerów, instruktorów i fizjoterapeutów), pracujących w ramach trzech specjalizacji ruchowych, tj. trening medyczny, funkcjonalny i motoryczny.

  • Kurs realizowany w 100% online!
  • 38 praktycznych lekcji, kompleksowo omawiających układ ruchu człowieka, nauczanie motoryczne, mobilność stawową
  • Ponad 500 filmów instruktażowych z zakresu wykonywania ćwiczeń, ich techniki i stojącej u podstaw teorii
  • Stała opieka dydaktyczna zespołu BODYWORK – odpowiemy na każde Twoje pytanie!
  • Certyfikat ukończenia kursu i wysokiej jakości koszulka sportowa BODYWORK
  • 38 lekcji
  • 80 godzin nauki
  • Kurs realizowany w 100% online!
  • 38 praktycznych lekcji, kompleksowo omawiających układ ruchu człowieka, nauczanie motoryczne, mobilność stawową
  • Ponad 500 filmów instruktażowych z zakresu wykonywania ćwiczeń, ich techniki i stojącej u podstaw teorii
  • Stała opieka dydaktyczna zespołu BODYWORK – odpowiemy na każde Twoje pytanie!
  • Certyfikat ukończenia kursu i wysokiej jakości koszulka sportowa BODYWORK
Pierwszy zakup
10 miesięcy 159,9 zł m-c
 
1599
Pierwszy zakup
3 miesiące 231,6 zł m-c
 
695
10 miesięcy
1599 zł
159,9 / 1 m-c
3 miesiące
695 zł
231,6 / 1 m-c
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres.
10 miesięcy 159,9 zł m-c
 
1599
3 miesiące 231,6 zł m-c
 
695
10 miesięcy
1599 zł
159,9 / 1 m-c
3 miesiące
695 zł
231,6 / 1 m-c
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres.
Przedłużenie dostępu
9 miesięcy
891 zł
99 / 1 m-c
3 miesiące
447 zł
149 / 1 m-c
1 miesiąc
199 / 1 m-c
Zapisz się

Poznaj istotę ruchu!

Przed Tobą kompendium najważniejszych zasad nauczania motorycznego w pracy trenera i fizjoterapeuty.

Czego się nauczysz?

– Podziału ćwiczeń na wzorce pierwotne (ABC), fundamentalne (FMS) i specjalne (WYZ).

– Naukowych podstaw zrównoważonego rozwoju ruchowego człowieka.

– Motorycznych i reflektorycznych „cegiełek” tworzących każdy funkcjonalny ruch.

– Reguł progresowania ćwiczeń i przewidywania adaptacji funkcjonalnej, która jest znacznie bardziej złożona niż strukturalna (sylwetkowa).

– Optymalizacji ruchu dla potrzeb przenoszenia (transferu) – świętego Graala podejścia ruchowego.

Materiały dydaktyczne

Zobacz przykładowe slajdy z kursu zawierające ilustracje, schematy, przypisy czy filmy instruktażowe!
Zobacz wszystkie

Dlaczego warto?

Kurs jest prowadzony przez najbardziej doświadczonych szkoleniowców BODYWORK. Szeroki zakres wiedzy przedstawionej na kursie obejmuje cały alfabet ruchu od podstaw takich jak działanie układu ruchu, po szczegółowy przebieg treningów.

Materiał na kursie jest przekazany w sposób logiczny i uporządkowany, uzupełniony o setki praktycznych przykładów.

Kurs odbywa się na platformie e-learningowej Bethink, umożliwiającej efektywną naukę we własnym tempie!

Jeśli w trakcie nauki z kursem zrodzą Ci się pytania, w każdej chwili możesz zadać je pod pojedynczymi slajdami. Zespół moderatorski BODYWORK odpowie na nie, rozwiewając wszystkie Twoje wątpliwości.

Wspólna nauka, merytoryczne dyskusje i wymiana doświadczeń pozwalają tworzyć bezpieczne środowisko nauki nastawione na rozwój, budowanie kompetencji i poszerzanie wiedzy.

W 38 lekcjach złożonych z ponad 1500 interaktywnych slajdów znajdziesz atrakcyjne grafiki, schematy, przykładowe plany treningów i ponad 500 filmów instruktażowych demonstrujących ćwiczenia. Dzięki temu kurs ma praktyczny wymiar i pozwoli Ci od razu wdrożyć poznane informacje do własnej praktyki.

Treści na kursie możesz szybko znaleźć dzięki wyszukiwarce, która w kilka sekund przeniesie Cię do poszukiwanego zagadnienia.

Opinie

Dowiedz się, co inni uważają o szkoleniach i kursach w BODYWORK!

Program kursu

Możesz stworzyć własny plan lekcji dostosowany do Twoich potrzeb i możliwości czasowych.

7 działów / 38 lekcji
1 lekcja = ok. 2 godzin nauki

• Ruch funkcjonalny – fakty i mity.

• Sprawność fizyczna (funkcjonalna i specjalna).

• Wersy alfabetu ruchowego: ABC, FMS, WYZ.

• Rodzaje praktyki (części, całości, blokowa, randomizowana).

• Zjawisko przenoszenia (transferu).

• Sprawność fizyczna – definicja lokalna i globalna.

• Skillset umiejętności (władza nad alfabetem ruchu).

• Warunki bezwzględne braku sprawności fizycznej.

• Problemy relatywistyczne – od czego wszystko zależy?

• Normy posturalne na przykładzie wzorców w FMS.

• Środowisko naturalne i stan ruchu.

• Rytm dobowy – największy regulator zachowań człowieka.

• Skutki braku ruchu i siedzącego stylu życia.

• Przewidywanie dysfunkcji posturalnych (zstępujące i wstępujące).

• Dysfunkcje grawitacyjne (zespoły skrzyżowania i zesp ł warstwowy).

• To stretch or not to stretch – co mówi nauka?

• Pendykulacja – przeciąganie i inne naturalne formy mobilizacji.

• Funkcjonalny i specjalny zakres ruchu (FRM i SRM).

• Praca w końcowych zakresach ruchu (ERM).

• Implementacja w jednostce treningowej.

• Performance Ladder – rehabilitacja czy trening?

• Faza I – mobilność i propriocepcja.

• Faza II – reedukacja nerwowo-mięśniowa (wzorce ruchowe).

• Faza III – dociążenie siłowe, podejście trójfazowe, moc i dynamika (GPP).

• Faza IV – plyometryka, lokomocja i ruchy wysoko-specyficzne (SPP).

• Kinematyka – opis ruchu fizykalnego.

• III zasady dynamiki Newtona, bez których trener nie wie, co robi.

• Definicja pracy, mocy i energii kinematycznej w warunkach siłowni.

• Ruch po okręgu, czyli ruch wewnątrz stawów.

• Model mięśnia Hilla (CC, PEC i SEC).

• Cykl rozciągnięcie-skurcz (SSC).

• Podstawy plyometryki.

• Dźwignie kostno-stawowe.

• Stopnie swobody.

• Ruch obrotowy.

• Siła, szybkość i moc mięśniowa.

• Systematyka układu nerwowego.

• Układ somatyczny i autonomiczny.

• Drogi czuciowe i ruchowe.

• Łuk odruchowy.

• Odruchy rdzeniowe.

• Jednostka motoryczna.

• Synchronizacja i rekrutacja.

• Model komórki eukariotycznej.

• Organella komórki mięśniowej.

• Enzymy i hormony.

• Cykle i szlaki metaboliczne.

• Energetyka skurczu mięśniowego.

• Systemy energetyczne.

• Układ bierny i czynny ruchu.

• Białka kurczliwe.

• Sarkomer.

• Przekrój poprzeczny i fizjologiczny mięśnia.

• Rodzaje mięśni.

• Funkcjonalność mięśni.

• Wentylacja.

• Tlen i dwutlenek węgla.

• Dług i deficyt.

• Pułap tlenowy.

• Kontrola hierarchiczna ruchu – inicjacja ruchu przez przodomózgowie + pień mózgu oraz rdzeń kręgowy w procesie poruszania się (ruch typowy).

• Organizacja układu motorycznego – drogi korowo-rdzeniowe + neurony ruchowe i kontrola mięśni.

• Kora ruchowa i umiejętności motoryczne – badanie kontroli neuronalnej ruchów specyficznych + wpływ uszkodzeń kory ruchowej na umiejętności motoryczne.

• Móżdżek, jądra podstawy i wyspecjalizowane umiejętności ruchowe.

• Somatosensoryczny homunkulus – skutki uszkodzenia kory somatosensorycznej.

• Kora somatosensoryczna a ruch złożony.

• Coaching pozytywny i responsywność na zmianę.

• Wyswobodzenie z kręgu bólu i kinezjofobii (powrót do stanu ruchu).

• Uprawomocnienie (Empowerment) i autonomia nauczyciel-uczeń (podejście humanistyczne).

• Rodzaje informacji zwrotnych – feedback wewnętrzny (subiektywny) i zewnętrzny (obiektywny).

• Rodzaje feedbacku rozszerzonego, w tym wiedza o wydajności (KP) i wiedza o rezultatach (KR).

• Program motoryczny (engram) z punktu widzenia ekologii dynamicznej.

• Generator wzorców ośrodkowych (CPGs) – czy wzorce ruchowe „zamieszkują” rdzeń kręgowy?

• Koncept lejka motorycznego – strefa kompetencji i rezyliencji ruchu.

• Przygotowanie motoryczne i doskonalenie idealnej techniki ćwiczenia.

• Przygotowanie reflektoryczne i wzmacnianie szlaków pętli M1, M2, M3 (korygowanie błędów).

• Nabywanie podstawowych umiejętności ruchowych (wzorce ABC i FMS).

• Retencja umiejętności złożonych, czyli trwały podświadomy neurozapis skill-u (WYZ).

• Skupienie zewnętrzne – wyższe funkcje kognitywne i spokojne oko (QE).

• Stymulujący stres – dlaczego uczymy się najwięcej w sytuacjach stresowych?

• Randomizacja na siłowni – realizacja w jednostce treningowej.

• Cytoszkielet komórki.

• Tkanka łączna.

• Podział i specyfika powięzi.

• Podział narządów wewnętrznych.

• Powłoki i topografia narządów brzucha.

• Powłoki i topografia narządów klatki piersiowej.

• Homeostaza organizmu.

• Oddychanie komórkowe.

• Wymiana gazowa.

• Wentylacja płuc.

• Jamy ciała i ich przepony.

• Budowa narządów wewnętrznych.

• Automatyzmy i stawy wisceralne.

• System wieszadłowy narządów.

• Sąsiedztwo mięśniowo-powięziowe.

• Embriologia i embriogeneza ciała.

• Rozwój narządów wewnętrznych.

• Funkcje narządów wewnętrznych.

• Ruchliwość własna narządów.

• Podstawy neuroanatomii.

• Struktura układu autonomicznego.

• Budowa i funkcjonowanie mięśni gładkich.

• Kontrola autonomiczna narządów wewnętrznych.

• Układ krążenia.

• Gruczoły wydzielania wewnętrznego i ich funkcje.

• Odporność immunologiczna.

• Stan zapalny.

• Korzyści i wady stretchingu.

• Metody stretchingu (aktywny / pasywny i dynamiczny / statyczny).

• Nauka stretchingu (Science of Flexibility).

• Pendykulacje i inne naturalny formy rozciągania.

• Normy mobilności – problem hipomobilności i hipermobilności.

• Normy dla ćwiczeń: SQ, LAT-SQ, OH, RDL, ASLR + pozycje uzupełniające.

• Przykładowe sekwencje rozgrzewkowe.

• Embriologia segmentów ciała (wprowadzenie).

• Segmenty stawów kończyny górnej (podstawy kinezjologii).

• Wiedza anatomiczna: m. dłoniowy długi, m. dwugłowy ramienia, mm. stożka rotatorów.

• Anatomia tułowia: grupa mm. piersiowych oraz łańcuchy przednie i tylne kończyny górnej.

• Programowanie ćwiczeń mobilności.

• Praktyka ruchowa: mobilizacje (40 ćwiczeń i sekwencji) + rolowanie (16 technik).

• Funkcja kończyny dolnej (wprowadzenie).

• Segmenty stawów kończyny dolnej (podstawy kinezjologii).

• Wiedza anatomiczna: mm. kulszowo-goleniowe, mm. czworogłowy uda, m. biodrowo-lędźwiowy + mapy anatomiczne 3D.

• Praktyka ruchowa: mobilizacje (44 ćwiczenia i sekwencje) + rolowanie (10 technik).

• Progresje splitów: szpagat wykroczno-zakroczny i szpagat rozkroczny (18 ćwiczeń i sekwencji).

• Koncepcja tensegracji i łańcuchów mięśniowo-powięziowych.

• Znaczenie tkanki łącznej (powięzi) w przewodzeniu / ograniczeniach ruchu.

• Łańcuch diagonalny tylny „otwierający” i przedni „zamykający”.

• Koncepcja pętli mięśniowych (Muscle Slings).

• Taśma spiralna i łańcuchy funkcjonalne.

• Sekwencja rotacji zewnętrznej i wewnętrznej.

• Praktyka ruchowa: mobilizacje (30 ćwiczeń i sekwencji).

• Przykładowe plany treningowe.

• Łańcuch statyczny tylny (posturalny).

• Łańcuch prosty tylny i pętle wyprostne.

• Sekwencja ruchu tylnego i bocznego.

• Praktyka skłonów: mobilizacje (40 ćwiczeń i sekwencji).

• Przykładowe plany treningowe.

• Łańcuch prosty przedni (zamykający).

• Pętle zgięciowe.

• Łańcuch przednio-pośrodkowy / -boczny / -tylny i -tylno-przedni.

• Taśma powierzchowna przednia i głęboka przednia.

• Sekwencja ruchu przedniego i dośrodkowego.

• Praktyka otwierania: mobilizacje (30 ćwiczeń i sekwencji).

• Przykładowe plany treningowe.

• Koncept i funkcje postawy ciała.

• Klasyfikacja mięśni posturalnych.

• Zjawisko dysbalansu mięśniowego.

• Osłabienie jako „ziarno”, z którego kiełkuje dysfunkcja.

• Zespoły grawitacyjne i posturalne / cywilizacyjne (ZSJ).

• Dysfunkcje bolesne i bezbolesne.

• Napięcie toniczne a stres.

• Ocena subiektywna czy obiektywna?

• Podstawy obrazowania ruchowego (Screeningu).

• Normy posturalne staw po stawie.

• Prawidłowe krzywizny kolumny kręgosłupa.

• Ocena wizualna pacjenta w statyce.

• Ocena w trzech płaszczyznach ruchu.

• Wady osteogenne, miogenne i neurogenne.

• Etapy reedukacji posturalnej (podstawy progresji).

• Kiedy korygować, a kiedy nie korygować?

• Metody mobilizacji i stabilizacji.

• Praktyka posturalna: 14 filmów warsztatowych.

• Wyłączenie sił grawitacji (największego stresora).

• Praktyka posturalna: mm. brzucha (12 ćwiczeń), mm. grzbietu (6 ćwiczeń), mm. pośladkowe (8 ćwiczeń), mm. kończyn dolnych i tułowia (18 ćwiczeń).

• Postawa prawdziwa, czyli ortogradacja posturalna.

• Praktyka posturalna: transfer do pozycji wyprostowanych (24 ćwiczenia i sekwencje).

• Ocena jakościowa, nie ilościowa.

• Metodologia Screeningu: OHSQ, LAT-SQ, SL-BALANCE, OH, PUSH-UP, ASLR, STRIDE TEST.

• Case Studies – przypadki kliniczne.

• Narzędzia treningu mentalnego i psychologii sportu.

• Zadania trenera mentalnego w procesie rozwojowym.

• Mindset, czyli nastawienie mentalne – to, co myśli zawodnik, ma znaczenie!

• Zadania mentalne – przykłady ćwiczeń doskonalących cechy mentalne.

• Budowanie celów opierając się na S.M.A.R.T.

• Pytanie „why” w karierze sportowca.

• Analiza SWOT – znajomość mocnych i słabych stron.

• Cele procesowe a cele wynikowe i pewność siebie.

• Konsekwentna droga – małe kroki do pełnego sukcesu.

• Składowe planowania (organizacja czasowa, efektywność, prokrastynacja, priorytety).

• Matryca Eisenhowera – co jest tak naprawdę ważne?

• Planowanie od końca wg Vonneguta – jak osiągnąć „to”, co chcesz?

• Czym są nawyki i jak z nimi pracować?

• 12 mistrzowskich nawyków.

• Dyscyplina mentalna – małe rzeczy to wielkie rzeczy!

• Pewność siebie to nie arogancja – dlaczego duże psy nie muszą szczekać?

• Zadania mentalne – przykłady ćwiczeń doskonalących pewność siebie.

• Wewnętrzny krytyk i bohater – droga środka (przykład dwóch wilków).

• Zaakceptować strach i następnie pozwolić mu odejść.

• Ćwiczenie pozycji siły (Call to Action).

• System atencjonalny – największa broń w sytuacjach kryzysowych.

• Uważność – być w swoim centrum niezależnie od okoliczności.

• Rozproszenie i reaktywność emocjonalna – kiedy ogon macha psem.

• Metody poprawy koncentracji w życiu i sporcie.

• Wizualizacja – techniki w pracy ze sportowcami.

• Mentalna siłownia – budowa sesji treningu mentalnego.

Pobierz program

Kurs Alfabet Ruchu realizowany w 100% online!

Praktyczna wiedza dla trenerów na każdym etapie ścieżki zawodowej. Ucz się, poznawaj standardy i dyskutuj z innymi praktykami!

Pierwszy zakup
10 miesięcy 159,9 zł m-c
 
1599
Pierwszy zakup
3 miesiące 231,6 zł m-c
 
695
10 miesięcy
1599 zł
159,9 / 1 m-c
3 miesiące
695 zł
231,6 / 1 m-c
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres.
10 miesięcy 159,9 zł m-c
 
1599
3 miesiące 231,6 zł m-c
 
695
10 miesięcy
1599 zł
159,9 / 1 m-c
3 miesiące
695 zł
231,6 / 1 m-c
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres.
Zapisz się

Twórcy kursu

Paweł Krótki

Założyciel BODYWORK, trener

Jak mówi sam Paweł – „zawsze byłem zafascynowany światem przyrody i sportu”. Tworząc BODYWORK® miał wizję systemu integralnego, który łączy to co najlepsze ze wszystkich praktyk. Od lat pracuje nad naukowymi podstawami ruchu, szczególnie ruchu złożonego, którego nie sposób opisać przez pojedynczy „skill”. Jest coachem, wizjonerem i naturalistą. Z wykształcenia fizjoterapeutą i fizykiem, dzięki czemu „widzi” wektory sił działające na ciało. W pewnym momencie swojego życia postanowił, że zrozumie „w jaki sposób to czego uczymy na siłowni lub w praktyce fizjoterapii przenosi się na organiczną sportową aktywność”.

Monika Salitra

Trenerka

Od czasów studiów zafascynowana powięzią oraz związanym z nią bólem mięśniowo-powięziowym. Uzupełnieniem tej wiedzy okazała się powięź wisceralna i zainteresowanie anatomią i fizjologią narządów wewnętrznych. Wykorzystuje wiele metod do łagodzenia przewlekłego bólu i nadmiernych napięć w łańcuchach mięśniowo-powięziowych wywołanych przeciążeniami, stresem, chorobą czy urazem. Dzięki wieloletniej praktyce Jogi doświadczyła wielu aspektów wpływu aktywności fizycznej na ciało i umysł człowieka. Metoda Jogi B.K.S. Iyengara charakteryzuje się najbardziej terapeutycznym podejściem, a w połączeniu z treningiem funkcjonalnym stanowi doskonałą bazę do indywidualnej pracy z pacjentem.

Bartosz Grobelny

Trener, fizjoterapeuta

Doktor nauk medycznych o specjalności nauki o zdrowiu – fizjoterapeuta oraz magister psychologii. W swojej pracy korzysta głównie z terapii manualnej według modelu IAOM (International Academy of Manual and Orthopedic Medicine). Do zasobu technik działania wplata również metodę Terapii Wisceralnej, FDM, Medycyny Manualnej (pinopresurę, igłoterapię), trening funkcjonalny / medyczny oraz terapię tkanek miękkich. Na co dzień jego praca opiera się nie tylko na praktyce ze sportowcami ale również przypadkami klinicznymi. Dzięki wiedzy z zakresu psychologii potrafi holistycznie podejść do pacjenta co w przypadku przewlekłych bólów często ma kluczowe znaczenie.

Paula Bukolt

Trenerka

Absolwentka biologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, studentka fizjoterapii, technik masażysta, trenerka medyczna. Pasjonatka aktywności fizycznej i nauk dotyczących ludzkiego ciała. W swojej pracy stara się przywrócić swoim podopiecznym zdrowie i funkcjonalną sprawność, stawiając za cel przede wszystkim ich dobre funkcjonowanie w życiu codziennym.

Dominik Milewski

Trener

Absolwent AWF w Warszawie. Specjalizuje się w treningu funkcjonalnym oraz przygotowaniu motorycznym. Pracuje z drużynami piłki nożnej oraz indywidualnie z zawodnikami innych dyscyplin, m.in. siatkówki, lekkoatletyki, sportów walk. Podczas treningów indywidualnych i zajęć grupowych kładzie duży nacisk na integrację zadań ruchowych z realnymi sytuacjami występującymi w życiu codziennym jak i w rywalizacji sportowej.

Mateusz Brela

Trener

Misją Mateusza jest ciągła edukacja samego siebie, a potem nauczanie innych. Sportowiec z ponad 20-letnim doświadczeniem gry w piłkę nożną. Na arenie międzynarodowej Mateusz grał w Stanach Zjednoczonych, Finlandii i Szwecji. W 2017 roku zakończył czynną grę w piłkę nożną, aby profesjonalnie zająć się psychologią sportu. Absolwent amerykańskiej uczelni Seton Hall University. Obecnie student II-go roku na uczelni SWPS w Warszawie, gdzie zgłębia swoją wiedzę z zakresu Psychologii Kryzysu i Zmiany (w planach ma doktorat z tematyki stresu w sporcie) Stworzył autorski system treningu mentalnego MBTM, który opiera się na fundamentalnych umiejętnościach związanych z odpowiednim przygotowaniem sportowca do życia.

Najczęściej zadawane pytania

Dostęp do portalu daje dostęp do lekcji, bazy pytań, narzędzi komunikacyjnych, możliwość zapisywania slajdów, pytań kontrolnych i wątków w systemie pytań i odpowiedzi do późniejszej powtórki. 🙂

Dostęp do kursu na 3 lub 10 miesięcy (90 lub 300 dni) otrzymasz po opłaceniu całości zamówienia. Zapisy są otwarte przez cały rok, więc samodzielnie decydujesz, kiedy chcesz rozpocząć naukę!


Możesz wybrać dogodny tryb nauki i dostosować portal do swoich potrzeb.


Po zakończeniu dostępu możesz go przedłużyć na 1, 3,6 lub 9 miesięcy!

Jeśli zamówienia na kurs dokonałeś bez wprowadzenia zniżki, w ciągu 30 dni możesz ją dodać - nawet, jeśli zamówienie jest już opłacone. Aby to zrobić, zaloguj się do Portalu, wejdź w zakładkę “Konto” -> “Twoje zamówienia”, a następnie przy aktywnym zamówieniu wpisz kod zniżkowy w polu “zniżki”.Dokonamy wówczas zwrotu różnicy ceny na konto, z którego odbyła się płatność za kurs. 🙂 Pamiętaj, że zniżki na nasze kursy nie łączą się.

Z płatności ratalnej możesz skorzystać kupując dostęp do Kursu do LEK i Kursu do LDEK.


Kurs Efektywnej Nauki

  • 15 lekcji
  • 40-60 godzin nauki

Kurs Efektywnej Nauki

Cel edukacyjny

Nabycie wiedzy teoretycznej z zakresu biologiczno-psychologicznych aspektów procesu uczenia się, wypracowanie 6 efektywnych nawyków edukacyjnych i zainspirowanie do nauki!

Dla kogo

Studentów, licealistów, nauczycieli i wykładowców, przyszłych i obecnych rodziców, wszystkich intensywnie rozwijających się osób (16+).

  • Treści oparte na najnowszych wytycznych dotyczących nauczania!
  • Metodyka nauczania sprawdzona przez kilkanaście tysięcy osób!
  • Atrakcyjna i angażująca formuła – ponad 15 godzin nagrań wideo.
  • Stały kontakt z prowadzącym kurs – odpowiedź na każde pytanie!
  • W wersji premium kursu paczka kursanta: zeszyt ćwiczeń oraz przybory do tworzenia kreatywnych notatek
  • 15 lekcji
  • 40-60 godzin nauki
  • Treści oparte na najnowszych wytycznych dotyczących nauczania!
  • Metodyka nauczania sprawdzona przez kilkanaście tysięcy osób!
  • Atrakcyjna i angażująca formuła – ponad 15 godzin nagrań wideo.
  • Stały kontakt z prowadzącym kurs – odpowiedź na każde pytanie!
  • W wersji premium kursu paczka kursanta: zeszyt ćwiczeń oraz przybory do tworzenia kreatywnych notatek
  • Cykliczny limit miejsc - 500
Pierwszy zakup
6 miesięcy (185 dni) – wersja bazowa 66 zł m-c
 
399
Pierwszy zakup
6 miesięcy (185 dni) – wersja premium 133 zł m-c
 
799
6 miesięcy (185 dni) – wersja bazowa
399 zł
66 / 1 m-c
6 miesięcy (185 dni) – wersja premium
799 zł
133 / 1 m-c
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres. Wersja bazowa kursu (399 zł) nie zawiera paczki kursanta, wersja premium (799 zł) zawiera paczkę kursanta.
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres. Wersja bazowa kursu (399 zł) nie zawiera paczki kursanta, wersja premium (799 zł) zawiera paczkę kursanta.
Przedłużenie dostępu
3 miesiące
297 zł
99 / 1 m-c
Zapisz się

Kurs Efektywnej Nauki – Cennik

Wersja Bazowa

399 zł

Wersja Premium

799 zł

Dostęp do kursu na 6 miesięcy Dostęp do kursu na 6 miesięcy
Kontakt z prowadzącym kurs – odpowiedź na każde pytanie! Kontakt z prowadzącym kurs – priorytetowa odpowiedź na każde pytanie!
X Paczka kursanta: podręcznik, kalendarz, torba, naklejki edukacyjne do tworzenia notatek, cienkopisy oraz niespodzianka w formie listu

Odkryj naukę na nowo!

Uczyń swoją naukę kreatywną i efektywną!

Dlaczego warto wziąć udział w Kursie Efektywnej Nauki?

Poznaj 6 powodów!

Umiejętność przyszłości

To nie jest kurs szybkiej nauki! To jest kurs efektywnej nauki! Nauczymy Cię uczyć się tak, aby efekty nauki pozostały z Tobą na długo. Wiedza, którą potrafimy wykorzystać ze zrozumieniem, jest w stanie przygotować nas na przyszłość.

Autorska metodyka

To nie jest zwykły kurs o mnemotechnikach! Poznasz model 5 filarów i 30 zasad efektywnej nauki, które pozwolą Ci uczyć się kreatywnie i efektywnie.

Sprawdzona wiedza

To nie jest kurs, którego założenia nie są zweryfikowane! Bazujemy na psychologii i biologii, a nasze metody zostały sprawdzone przez tysiące osób!

Atrakcyjna i angażująca formuła

Ten kurs Ci się nie znudzi! Nasza nowoczesna formuła angażuje, bawi i wciąga w naukę!

Pełna opieka dydaktyczna

Na kursie nikt nie jest sam! Autor kursu z zespołem Bethink na bieżąco moderują dyskusje – Twoje pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!

Opinie o kursie

Jak działa Kurs Efektywnej Nauki Bethink?

Cel i konstrukcja kursu

be clever

Pierwszy rozdział kursu to teoretyczny fundament w zakresie procesu uczenia się oparty na wiedzy biologicznej i psychologicznej.

be effective

W drugim rozdziale kursu poznasz 6 efektywnych nawyków edukacyjnych i będziesz pracować nad ich nabyciem, tak aby stale wpływały na osiągane w trakcie nauki efekty.

be creative

Trzeci rozdział kursu to jeszcze więcej praktyki – będziesz tworzyć notatki oraz plany nauki, aby obudzić w sobie pokłady kreatywności!

Czego się nauczysz?

Zadawać kluczowe pytania i na nie odpowiadać!

Co wpływa na efekty w nauce? Czy każdy może nauczyć się wszystkiego? Jak działa pamięć? Czym jest iluzja wiedzy?

Obalać błędy i mity psychologiczne

Czy naprawdę wykorzystujemy tylko 10% naszego mózgu? Czy aby czegoś się dobrze nauczyć, trzeba poświęcić temu 10 tysięcy godzin? Dlaczego efektywna nauka nie jest intuicyjna?

Kreatywnie notować

Czym są kreatywne notatki i jak je tworzyć? Czym różnią się od „tradycyjnych” notatek? Dlaczego notatki są tak ważne dla efektów nauki?

Dla kogo jest ten kurs?

Dla licealistów i studentów

Chcesz osiągać lepsze wyniki w nauce? Chcesz budować swoją motywację do nauki? Przed Tobą matura, a może... czeka Cię sesja?

Dla osób intensywnie rozwijających się!

Nauka, praca lub hobby stawiają przed Tobą kolejne wyzwania i wymagania? A może chcesz zmienić branżę i zdobyć nowe kompetencje?

Dla nauczycieli, pedagogów i rodziców!

Uczysz innych ludzi? Chcesz zrozumieć swoich uczniów? A może pragniesz pomóc w nauce swojemu dziecku?

Jak wygląda realizacja kursu?

Zapisz się i uzyskaj dostęp do kursu na 6 miesięcy. Kurs zakłada pracę z gotowymi lekcjami, które możesz realizować we własnym tempie. Każda lekcja składa się z pytań zamkniętych, odwtórki z pytaniami otwartymi oraz pracy z nowym materiałem w formie prezentacji online, pełnych grafik, filmów i przypisów.

Co będziemy robić na kursie?

Odkrywać nową wiedzę!

Na nowoczesnej platformie e-learningowej zyskasz dostęp do atrakcyjnych materiałów dydaktycznych. Rozmowy, wykłady, recenzje książek, wpisy blogowe – zainspiruj się i odkryj nową wiedzę!

Tworzyć kreatywne notatki!

W trakcie kursu stworzysz swój własny podręcznik efektywnej nauki z kreatywnymi notatkami, do którego możesz wracać, kiedy chcesz i gdzie chcesz!

Zadawać wnikliwe pytania!

Nauczysz się zadawać pytania tak, aby pomogło Ci to w zrozumieniu każdego zagadnienia!

Realizować miniprojekty!

Zadania domowe, różnorodne notatki, angażowanie w naukę współdomowników i tworzenie własnego, unikalnego podręcznika – to wszystko czeka na Ciebie na kursie!

Filozofować! O uczeniu się i życiu!

Nauczysz się tego, jak dobrze dokonywać wyborów i które decyzje podejmowane przy nauce wpływają na nasz rozwój w perspektywie całego życia.

Motywować i inspirować!

Poznasz wiele technik uczenia się, sposobów planowania nauki i budowania motywacji. Wspólnie zmienimy nasze nastawienie do nauki!

6 efektywnych nawyków edukacyjnych

Planowanie nauki

Nauczysz się planowania nauki zarówno krótko-, jak i długookresowo. Poznasz metodę planowania uniplan, która bazuje na założeniach technik zarządzania projektami.

Ewaluacja nauki

Będziesz sukcesywnie ewaluować swoją naukę. Wykorzystamy do tego celu taksonomię Blooma, która jest praktycznym narzędziem pomagającym w ocenie poziomu naszej wiedzy i wyłapaniu braków.

Kreatywne notowanie

Będziesz tworzyć własne notatki w każdej lekcji! To zarówno sposób na tworzenie materiałów do nauki, jak i aktywną oraz kreatywną strukturyzację naszego myślenia w toku uczenia się.

Organizowanie i magazynowanie wiedzy

Poznasz sposoby na organizowanie i magazynowanie własnej wiedzy, które pozwolą Ci na warstwowe budowanie coraz większych kompetencji.

Aktywne odtwarzanie

Czym się różni powtarzanie od odtwarzania, a czym powtórki od odwtórek? Na kursie dowiesz się i zrozumiesz, jak różne sposoby uczenia się wpływają na zapamiętywanie i osiąganie poziomu świadomej kompetencji.

Unikanie iluzji wiedzy

Czy możemy być pewni tego, co wiemy? Czy potrafimy odróżnić to, co wiemy od tego, co jedynie rozpoznajemy? Poznasz 30 zasad efektywnej nauki, które mają na celu wykształcić w Tobie nawyk unikania zjawiska iluzji wiedzy.

Co zawiera kurs?

15 praktycznych lekcji wideo

Gotowe lekcje zawierające ponad 15 godzin nagrań wideo oraz podręcznik efektywnej nauki. Realizacja jednej lekcji zajmie od 2 do 3 godzin pracy. Kurs możesz zrealizować w około 4-6 tygodni, zakładając naukę kilka razy w tygodniu. Każdy będzie mógł uczyć się w takim tempie, jakie wybierze!

Pełna opieka dydaktyczna

Każdy slajd czy nagranie na kursie możesz skomentować, zadając pod nim pytania. Autor kursu wraz z zespołem Bethink będą na bieżąco na nie odpowiadać, pomagając Ci w nauce! Będziesz również uczyć się od wszystkich osób, które tworzą społeczność kursu!

Materiały drukowane

W cenie kursu w wersji Premium otrzymasz materiały drukowane w postaci zeszytu ćwiczeń, który w toku jego realizacji dzięki Twojej pracy zamieni się w podręcznik efektywnej nauki. W paczce kursanta znajdziesz również kalendarz, naklejki edukacyjne, cienkopisy torbę oraz kilka niespodzianek!

Program kursu

Kurs zakłada pracę z gotowymi lekcjami, które można realizować we własnym tempie.

Możesz stworzyć własny plan lekcji dostosowany do Twoich potrzeb i możliwości czasowych.

3 działy / 15 lekcji
1 lekcja = ok. 3 godziny nauki
  • Powitanie i tutorial
  • Lekcja demonstracyjna
  1. Biologiczne podstawy funkcjonowania mózgu i procesu uczenia się.
  2. Procesy poznawcze część 1 – uwaga i percepcja.
  3. Procesy poznawcze część 2 – pamięć i procesy pamięci.
  4. Mechanizmy uczenia się i reprezentacje wiedzy.
  5. Higiena pracy umysłowej oraz aktywne odtwarzanie.
  6. Motywacja do nauki.
  1. Efektywne nawyki edukacjne.
  2. Zarządzanie priorytetami i koncentracja.
  3. Myślenie i wyobraźnia.
  4. Krytyczne myślenie, heurystyki i błędy poznawcze.
  5. Efektywne czytanie i organizacja wiedzy.
  6. Planowanie i ewaluacja nauki.
  1. Kreatywna nauka i jej źródła.
  2. Mapy myśli.
  3. 5 filarów efektywnej nauki – podsumowanie kursu.
  1. Test końcowy.
  2. Zakończenie kursu – podziękowania i nagrody.
Pobierz program

Zespół Bethink

Bethink tworzy ponad 80-osobowy multidyscyplinarny zespół redakcyjny z całej Polski! Projektujemy nasze materiały edukacyjne oraz stale opiekujemy się kursami tak, aby żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi. Jesteśmy grupą ludzi, dla których edukacja to misja i pasja. Zdajemy sobie sprawę, że wiele problemów można rozwiązać dzięki znacznej poprawie edukacji i właśnie w tym pomagamy!

Poprzez wspieranie efektywnej nauki pomagamy ludziom w świadomym budowaniu życiowych kompetencji!

Poznaj autora i historię powstawania jego kursu

Metodyka uczenia się sprawdzona przez tysiące osób!

Metodyka uczenia się, którą poznasz na kursie, każdego roku jest wykorzystywana przez tysiące studentów medycyny. Ich problemy i wyzwania pomogły nam udoskonalić nasz proces kształcenia i przygotować kurs rozwiązujący 5 problemów, z którymi najczęściej borykamy się podczas nauki!

Uczyń swoją naukę kreatywną i efektywną!

Poznaj produkty, które Ci w tym pomogą!

Zestaw do notowania Student 229.00 Zobacz produkt
Zestaw do notowania Kosmos 329.00 Zobacz produkt
Podstawka drewniana 89.00 Zobacz produkt
Naklejki edukacyjne – zestaw 14.99 Zobacz produkt

Kupujesz raz, przedłużasz, kiedy chcesz

Możesz przedłużać dostęp do każdego z wcześniej wykupionych kursów.

Pierwszy zakup kursu

Aktywujesz kurs i otrzymujesz 6 miesięcy dostępu. Po zakupie zaczynasz dostęp, kiedy tylko chcesz.

  • Możliwość aplikowania zniżek
  • Płatność natychmiastowa lub w przeciągu 7 dni

Przedłużenie dostępu

Po pierwszym zakupie kursu możesz przedłużać do niego dostęp, kiedy chcesz i na ile miesięcy chcesz.

  • Możliwość przedłużenia na 3 miesiące
  • Dostępy do wcześniejszych postępów i statystyk

Promocje

Zniżki grupowe

-10% dla grup 5-50 osób
-15% dla grup 50-500 osób
-20% dla grup powyżej 500 osób

Vouchery

Masz voucher? Możesz wykorzystać go na pierwszy zakup kursu!

Kup kurs w prezencie!

Chcesz pomóc komuś w nauce? Szukasz prezentu, który da osobie obdarowanej nowe możliwości rozwoju?

Kurs Efektywnej nauki

Uczyń swoją naukę kreatywną i efektywną!

  • Cykliczny limit miejsc - 500
Pierwszy zakup
6 miesięcy (185 dni) – wersja bazowa 66 zł m-c
 
399
Pierwszy zakup
6 miesięcy (185 dni) – wersja premium 133 zł m-c
 
799
6 miesięcy (185 dni) – wersja bazowa
399 zł
66 / 1 m-c
6 miesięcy (185 dni) – wersja premium
799 zł
133 / 1 m-c
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres. Wersja bazowa kursu (399 zł) nie zawiera paczki kursanta, wersja premium (799 zł) zawiera paczkę kursanta.
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres. Wersja bazowa kursu (399 zł) nie zawiera paczki kursanta, wersja premium (799 zł) zawiera paczkę kursanta.
Zapisz się

Najczęściej zadawane pytania

Jest to kwestia indywidualnej decyzji każdej osoby uczącej się z kursem. 🙂 Samodzielnie decydujesz, kiedy chcesz rozpocząć naukę – po opłaceniu zamówienia otrzymasz dostęp do kursu na 6 miesięcy (185 dni). Jeśli planujesz naukę na dłuższy okres, to po 6 miesiącach masz możliwość przedłużania dostępu na 1, 6 lub 12 miesięcy. Dzięki możliwości ustawienia indywidualnego planu kursu możesz zacząć naukę, kiedy tego potrzebujesz. Możesz także dostosować tempo pracy do swoich potrzeb i innych zobowiązań.

W Bethink pracują ludzie, dla których edukacja to misja i pasja! Naszym celem jest stałe wspieranie ludzi w efektywnym rozwoju i budowaniu życiowych kompetencji.

Kurs Efektywnej Nauki jest podsumowaniem metodyki nauczania Bethink, którą wykorzystujemy do tworzenia naszych kursów – w tym kursów na Portalu Więcej niż LEK. Mamy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu kursów e-learningowych oraz materiałów edukacyjnych, z których skorzystało już ponad 15 tysięcy osób z całej Polski!

Nasze zespoły wydawnicze tworzą kursy e-learningowe, które poruszają szeroki zakres tematyk. Kluczowym elementem wszystkich naszych działań jest rozwój autorskiej platformy e-learningowo-społecznościowej, na której prowadzone są kursy. Kładzie ona pełen nacisk na personalizację procesu nauczania przy jednoczesnej możliwości kontaktu zarówno między uczniami, jak i uczniem a nauczycielem. Pozwala to na prowadzenie asynchronicznego, efektywnego nauczania, które maksymalizuje potencjał, jaki drzemie w każdym z nas.

Aby jednak kursy mogły realizować swój cel edukacyjny, muszą zostać wypełnione treściami odpowiedniej jakości. Dlatego nasza praca nie polega jedynie na projektowaniu kursów, ale również na ich produkcji. Tworzymy szereg materiałów edukacyjnych od różnego rodzaju weryfikatorów, poprzez przejrzyste i atrakcyjne wizualnie slajdy, aż do nagrań audio w formie słuchowisk czy podcastów oraz wideo i animacji. Dzięki naszemu systemowi e-learningowemu badamy również to, jak konstrukcja tych materiałów wpływa na osiągane efekty kształcenia. Pomaga to w ich doskonaleniu, co skraca czas potrzebny na odpowiednie przygotowanie ucznia.

Treści Kursu Efektywnej Nauki pochodzą z trzech źródeł. Z literatury naukowej, analiz ankiet prowadzonych przez Bethink wśród studentów medycyny oraz praktyki autora. Na każdym etapie w trakcie trwania kursu jest zaznaczone, z jakiego źródła pochodzą informacje tak, aby kursant mógł odróżnić opinię autora od faktów i ustosunkować się w sposób krytyczny do przedstawianych treści. Pomaga w tym również opieka dydaktyczna, dzięki której szybko i efektywnie można rozwiewać wszelkie wątpliwości.

Wszystkie te doświadczenia przerodziły się w treść Kursu Efektywnej Nauki. Jesteśmy przekonani, że będzie on dla Ciebie wartościowy i pożyteczny!

Kurs zakłada pracę z gotowymi lekcjami, które możesz realizować we własnym tempie. Realizacja jednej lekcji zajmie od 2 do 3 godzin pracy. Kurs możesz zrealizować w około 4-6 tygodni, zakładając naukę kilka razy w tygodniu. Każda lekcja składa się z pytań zamkniętych, odwtórki z pytaniami otwartymi oraz pracy z nowym materiałem w formie prezentacji online pełnych grafik, filmów i przypisów.
Zalecane tempo realizacji kursu: do 2-3 lekcji tygodniowo, jednak kurs można zrealizować spokojnie nawet w miesiąc.

W ramach dostępu do Kursu Efektywnej Nauki nie świadczymy indywidualnej opieki dydaktycznej oraz usługi indywidualnej diagnozy edukacyjnej lub psychologicznej. Prywatny kontakt z autorem kursu jest możliwy, ale jedynie w celach organizacyjnych. Stała opieka dydaktyczna polega zatem na możliwości zadawania pytań do treści kursu bezpośrednio na kursie tak, aby zarówno pytania, jak i odpowiedzi zespołu dydaktycznego były publiczne i dostępne dla wszystkich innych osób uczących się.

Dostęp do kursu oznacza dostęp do lekcji, narzędzi komunikacyjnych, pytań kontrolnych i wątków w systemie pytań i odpowiedzi do późniejszej powtórki. 🙂

Dostęp do kursu na 6 miesięcy (185 dni) otrzymasz po opłaceniu całości zamówienia. Zapisy są otwarte przez cały rok, więc samodzielnie decydujesz, kiedy chcesz rozpocząć naukę! 

Możesz wybrać dogodny tryb nauki i dostosować kurs do swoich potrzeb. Po zakończeniu dostępu możesz go przedłużyć na 1, 6 lub 12 miesięcy.

Na ten moment nie przewidujemy systemu ratalnego dla Kursu Efektywnej Nauki. Planujemy go jednak wprowadzić w przyszłości.

Zapisując się na Kurs Efektywnej Nauki, możesz skorzystać z vouchera zniżkowego lub zniżki grupowej. Oferujemy trzy warianty zniżek grupowych:
- Study Group – 10% dla grup 5-50 osób
- Study Year – 15% dla grup 51-500 osób
- Study Uni – 20% dla grup powyżej 500 osób.

Zniżki grupowe można wykorzystać na każdy z kursów dostępnych na Portalu Więcej niż LEK.

Dla absolwentów kursów Więcej niż LEK przygotowaliśmy także zniżkę dostępną na koncie kursanta. Zniżkę 10% wraz z instrukcją jej zaaplikowania znajdziesz, logując się na Kurs do LEK/LDEK/Kursy z Nauk Klinicznych w zakładce „Konto” -> „Twoje zamówienia”. 🙂

Na Kursie Efektywnej Nauki przewidzieliśmy limit 500 miejsc. Ograniczenie liczby kursantów jest spowodowane dwoma czynnikami.

Pierwszym z nich jest limit materiałów drukowanych. Każdy kursant w cenie kursu otrzyma zeszyt ćwiczeń, który, uzupełniany w trakcie nauki, stanie się podręcznikiem efektywnej nauki. Praca z nim pozwoli w pełni wykorzystać metodyczny potencjał kursu, a także wracać do stworzonych notatek na przestrzeni wielu lat.

Drugim czynnikiem jest pełna opieka dydaktyczna autora kursu oraz zespołu Bethink na Kursie Efektywnej Nauki. W trosce o to, aby żadne z pytań naszych kursantów nie pozostało bez odpowiedzi, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie limitu miejsc. 

Limit miejsc będzie przez nas na bieżąco monitorowany, aktualizowany, a wraz z upływem czasu – zwiększany. Postaramy się nie doprowadzić do sytuacji, w której nie będzie istniała możliwość rozpoczęcia kursu od razu. 🙂


Kurs Twój Pierwszy Dyżur

  • 30 lekcji
  • 100 godzin nauki
Pozostali wydawcy

Kurs Twój Pierwszy Dyżur

Cel edukacyjny

Przygotowanie do efektywnego przeprowadzenia diagnostyki różnicowej pacjentów, zgłaszających się z najczęściej występującymi objawami do szpitala, POZ, NPL i SOR.

Dla kogo

Dla lekarzy pracujących w szpitalach, POZ, NPL i SOR, lekarzy stażystów oraz studentów ostatnich lat kierunku lekarskiego

  • Kurs realizowany w 100% online!
  • 30 praktycznych lekcji omawiających postępowanie, wywiad, diagnostykę i leczenie pacjentów z najczęstszymi objawami, z którymi może zgłosić się pacjent.
  • Omówienie przypadków klinicznych ponad 500 pacjentów!
  • Stała opieka dydaktyczna – odpowiemy na każde Twoje pytanie!
  • 30 lekcji
  • 100 godzin nauki
  • Kurs realizowany w 100% online!
  • 30 praktycznych lekcji omawiających postępowanie, wywiad, diagnostykę i leczenie pacjentów z najczęstszymi objawami, z którymi może zgłosić się pacjent.
  • Omówienie przypadków klinicznych ponad 500 pacjentów!
  • Stała opieka dydaktyczna – odpowiemy na każde Twoje pytanie!
Pierwszy zakup
6 miesięcy (185 dni) 166 zł m-c
 
999
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres.
6 miesięcy (185 dni) 166 zł m-c
 
999
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres.
Przedłużenie dostępu
12 miesięcy
828 zł
69 / 1 m-c
6 miesięcy
594 zł
99 / 1 m-c
1 miesiąc
129 / 1 m-c
Zapisz się

Diagnozuj i lecz skutecznie!

Naucz się klinicznego rozumowania i wykrywania stanów zagrożenia życia!

Dlaczego warto?

Naucz się lekarskiego rozumowania, zaczynając od pierwszego kontaktu z pacjentem i zadania kluczowych pytań, przez wybranie optymalnej metody diagnostyki aż po interpretacje wyników i zaplanowanie leczenia!

Nauka lekarskiego rozumowania

Praktyczny kurs stworzony przez lekarzy, którzy dzielą się własnym doświadczeniem klinicznym.

Ucz się, zadawaj pytania i dyskutuj, aby poprawić swoje rozumowanie kliniczne.

Prawdziwe historie pacjentów

Poznaj ponad 500 przypadków pacjentów, którzy byli diagnozowani w warunkach SOR, NPL czy POZ.

Ucz się na podstawie doświadczeń – sukcesów i błędów innych lekarzy.

Pełna opieka dydaktyczna

Masz problem ze zrozumieniem materiału?

Nasz zespół odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości.

Jak działa kurs?

Zapisz się i uzyskaj dostęp do kursu na 6 miesięcy. Kurs zakłada pracę z gotowymi lekcjami, które możesz realizować we własnym tempie. Każda lekcja składa się z pytań zamkniętych, powtórki z pytaniami otwartymi oraz pracy z nowym materiałem w formie prezentacji online, pełnych grafik, filmów i przypisów.

Wersja DEMO

Już teraz możesz zajrzeć do Kursu, korzystając z wersji DEMO!

Kliknij w przycisk poniżej i zobacz, jak przedstawiona jest wiedza na Kursie Twój Pierwszy Dyżur!

PRZEJDŹ DO DEMO

Co zawiera kurs?

30 gotowych lekcji online / 100 godzin nauki

Kurs składa się z 30 prezentacji teoretycznych zbudowanych ze 150-200 slajdów. Zagadnienia zostały podzielone ze względu na objawy, ponieważ to właśnie z nimi zgłasza się pacjent. Rolą lekarza jest zadanie odpowiednich pytań i zaplanowanie określonego postępowania.

Praktyczna wiedza

Lekcje omawiające postępowanie, wywiad, diagnostykę i leczenie najczęstszych objawów, z którymi może zgłosić się pacjent.

Schematy rozumowania

Zamiast uczyć się skomplikowanych algorytmów postępowania, nauczysz się rozumować w taki sposób, aby podejmować najlepsze możliwe decyzje.

Pułapki i złote zasady

Na kursie znajdziesz dziesiątki praktycznych porad, które pozwolą Ci uniknąć niepotrzebnych błędów oraz znacznie przyspieszą proces diagnostyczny.

Program kursu

Kurs zakłada pracę z gotowymi lekcjami, które można realizować we własnym tempie.

Możesz stworzyć własny plan lekcji dostosowany do Twoich potrzeb i możliwości czasowych.

3 działy / 30 lekcji
1 lekcja = ok. 3 godziny nauki

Na początek przygody z kursem poprosimy Cię o rozwiązanie testu, złożonego z 50 pytań zamkniętych. Dzięki niemu zweryfikujesz swoją wiedzę i przygotowanie do pracy w zawodzie lekarza. Wynik testu początkowego pozwoli Ci zmierzyć postęp jakiego dokonasz po przerobieniu kursu i rozwiązaniu testu końcowego.

  • Dlaczego powstał Kurs Twój Pierwszy Dyżur i jakie są jego cele?
  • Co jest kluczowe w podejściu do pacjenta?
  • Na co uważać zbierając wywiad?
  • Błędy - dlaczego je popełniamy i jak wyciągać z nich wnioski?
  • Na czym faktycznie polega samodoskonalenie?
  • Czym jest stan nagły?
  • Rzeczywistość pracy w polskiej organizacji systemu ochrony zdrowia
  • Jak wygląda podejście do pacjenta w stanie ciężkim?
  • A - czy drogi oddechowe są drożne?
    Niepokojące objawy, najczęstsze przypadki, diagnostyka
    i postępowanie, najczęściej popełniane błędy
  • B - czy pacjent ma problem z oddychaniem?
    Interpretacja pulsoksymetrii, ocena różnych pacjentów, postępowanie
  • C - czy pacjent jest we wstrząsie? Czy ma zaburzenia rytmu serca?
    Wstrząs - czym jest, jak rozpoznać i jak leczyć?
    Kiedy zaburzenie rytmu serca zagraża życiu pacjenta? Jak je rozpoznać i leczyć?
  • D - czy pacjent ma hipoglikemię albo deficyt neurologiczny?
    Jak prawidłowo ocenić zaburzenia świadomości u pacjenta? Jak zbadać niedowłady?
  • Nagłe zatrzymanie krążenia (NZK)
    Jak je prawidłowo rozpoznać i skutecznie leczyć? Przypadki i rozwiązania.
  • Co i dla którego pacjenta? Czyli jak dobrać najlepsze badanie dla pacjenta i nie tracić czasu na zbędną diagnostykę.
  • Jakie nie wpaść w najczęstsze pułapki badań obrazowych?
  • Dlaczego współpraca z radiologiem ma znaczenie?
  • USG - kiedy warto po nie sięgnąć i na jakie pytania odpowiada? Analiza przypadków.
  • RTG - dlaczego coraz rzadziej po nie sięgamy a jeśli już - jak prawidłowo go używać? Analiza przypadków.
  • KT - dlaczego to bardzo dobre badanie i należy z niego korzystać? Kiedy wykonywać badanie z kontrastem a kiedy nie? Analiza przypadków.
  • Studium przypadków i wybór optymalnego badania obrazowego.
  • Ból jako objaw - jak go rozumieć i diagnozować zadając pacjentowi
    7 krótkich pytań?
  • Farmakoterapia bólu: jakie leki wybrać w zależności od pacjenta - analiza przypadków.
  • Czym się kierować podczas leczenia bólu?
  • Ból w praktyce - studium przypadków.
  • Czy pomiar temperatury ma znaczenie?
  • Gorączka w zakażeniach układu oddechowego - zapalenie płuc, grypa i przeziębienie. Analiza przypadków.Gorączka w zakażeniach układu moczowego - ZUM i OOZN. Analiza przypadków.
  • Gorączka w infekcjach skóry i stawów - analiza przypadków.
  • Kiedy podejrzewać infekcyjne zapalenie wsierdzia?
  • Sepsa - jak ją rozpoznać i leczyć w 5 krokach?
  • Nieinfekcyjne przyczyny gorączki - analiza przypadków.
  • Dlaczego co czwarty pacjent z bólem brzucha wymaga przyjęcia do szpitala?
  • Jaki wpływ na wywiad, diagnostykę i postępowanie mają: lokalizacja, charakter, czas trwania i powtarzalność bólu?
  • Które pytania są kluczowe, a które… są stratą czasu?
  • Co może nam powiedzieć badanie brzucha? Palpacyjne, osłuchiwanie, per rectum - analiza przypadków.
  • Jakie kluczowe badania należy zlecić, aby prawidłowo diagnozować ból brzucha? Analiza przypadków.
  • Czym leczyć ból brzucha i co napisać na wypisie?
  • Perforacja przewodu pokarmowego - dlaczego objawy są tak różne? Czy RTG wystarczy do jej wykluczenia? Jak prawidłowo zaplanować diagnostykę? Analiza przypadków.
  • Ostre zapalenie trzustki - jak rozumieć kryteria rozpoznania OZT?
    Jak planować diagnostykę i nie wpaść w najczęstsze pułapki? Analiza przypadków.
  • Kamica żółciowa - jak odróżnić kolkę żółciową od ostrego zapalenia pęcherzyka? Którego pacjenta można wypisać do domu, a który musi trafić do szpitala? Jak interpretować wyniki diagnostyki? Analiza przypadków
  • Ostre zapalenie wyrostka robaczkowego - jak sprawnie i prawidłowo
    je rozpoznać, nie przedłużając diagnostyki? Analiza przypadków.
  • Ostre zapalenie uchyłków - u kogo należy wykonać badania obrazowe? Jak rozpoznać zapalenie powikłane? Co zalecić pacjentowi? Analiza przypadków.
  • Przepukliny - jak z nimi postępować i kiedy prosić o pomoc chirurga?
  • Niedrożność jelit - co należy wykluczyć podejrzewając niedrożność? Jak rozumieć objawy pacjenta i co należy zbadać by postawić rozpoznanie? Analiza przypadków.
  • Ostre niedokrwienie jelit - jakich objawów nie możesz przeoczyć i jak wybrać właściwą diagnostykę?
  • Ostry zespół aortalny - czy pacjent z pękniętym tętniakiem zgłosi się do lekarza? Jak go rozpoznać i potwierdzić pęknięcie? 
  • Nieżyt żołądkowo-jelitowy - jak nie wpaść pułapki podczas rozpoznawania nieżytu, u jakich pacjentów szczególnie uważać? Analiza przypadków.
  • kolka moczowodowa - jakie stany mogą się pod nią podszywać?
    Jakie 3 zadania spoczywają na lekarzu? Co gdy nie można uwidocznić złogu? Diagnostyka i postępowanie - analiza przypadków.
  • Skręt jądra / Przyczyny ginekologiczne - co każdy lekarz powinien o nich wiedzieć, jakie zadać pytania i zaplanować właściwą diagnostykę? Analiza przypadków.
  • 8 diagnoz, które musisz wykluczyć u pacjenta z bólem w klatce piersiowej
  • Co charakter bólu mówi o jego możliwej przyczynie? Jak podejść do pacjenta z bólem w klatce piersiowej? Analiza przypadków
  • OZW w praktyce - kompleksowe omówienie: od skutecznego wywiadu, przez konkretną diagnostykę, pułapki w EKG i właściwe rozpoznanie.
  • Zapalenie mięśnia sercowego  i osierdzia - czy można postawić jednoznaczne rozpoznanie?
  • Rozwarstwienie aorty - jak go nie przeoczyć, co powinno zwrócić uwagę lekarza, dlaczego nie należy polegać na RTG i jak zaplanować prawidłowe postępowanie? Analiza przypadków
  • Odma opłucnowa i perforacja przełyku - jak rozpoznać, diagnozować
    i leczyć?
  • Ostry stan w jamie brzusznej i powikłanie zapalenia płuc - dlaczego należy je wykluczyć?
  • Zatorowość płucna - jak zaplanować właściwą diagnostykę i nie tracić czasu na zbędne działanie?
  • Studium przypadków - strategia diagnostyczna wobec pacjenta z bólem w klatce piersiowej.
  • Czym jest duszność i z czego wynika? Jak zebrać precyzyjny wywiad? 
  • Na co zwrócić uwagę badając pacjenta z dusznością? Jak determinuje to postępowanie lekarza? Analiza przypadków. 
  • Jak zaplanować i interpretować diagnostykę tak, by sprawnie postawić rozpoznanie? Analiza przypadków.
  • Niewydolność serca - o co pytać pacjenta i jak odpowiedzi przełożyć na właściwe postępowanie? Które badania są lekarzowi niezbędne? Analiza przypadków.
  • Jak prawidłowo odróżnić niewydolność serca od zaostrzenia POChP, astmy i ARDS?
  • Zaostrzenie astmy - jak prawidłowo rozpoznać i wdrożyć leczenie? Analiza przypadków. 
  • Zaostrzenie POChP - o co pytać pacjenta, czego szukać w badaniu
    i o jakiej diagnostyce różnicowej nie można zapomnieć? Jaką diagnostykę należy przeprowadzić u każdego pacjenta? Analiza przypadków.
  • Zatorowość płucna - jakie pytania zadać pacjentowi? Która diagnostyka ma wartość interpretacyjną? Co każdy lekarz musi wiedzieć o jej leczeniu? Analiza przypadków.
  • Wysięk w jamie opłucnowej i rak płuca - kiedy o nich pomyśleć,
    i jak właściwie rozpoznać?
  • Skąd wiedzieć czy doszło do omdlenia? Co należy wykluczyć
    u każdego pacjenta po omdleniu? Jak odróżnić omdlenie od zasłabnięcia? Analiza przypadków.
  • Groźne przyczyny omdlenia - jak ich nie przeoczyć i aktywnie szukać?
  • Omdlenia niekardiogenne - krwawienia, infekcje, zatorowość i wzrost ciśnienia śródczaszkowego. Kiedy je podejrzewać, jak prawidłowo diagnozować? Analiza przypadków. 
  • Omdlenia kardiogenne - OZW, zaburzenia rytmu serca i wady serca. Kiedy je podejrzewać, jak prawidłowo diagnozować? Analiza przypadków.
  • Niegroźne przyczyny omdlenia - jak często można je rozpoznać? Co będzie czerwoną flagą? Jak nie wpaść w pułapki?
  • Badanie neurologiczne pacjenta - jak sprawnie je przeprowadzić, które elementy mają sens, a które nie, jak interpretować odchylenia i czego poszukiwać? Analiza przypadków.
  • Zaburzenia mowy i widzenia- z czego wynikają, jak je interpretować
    i jak na ich podstawie planować właściwe postępowanie?
  • Niedowład - czym jest w praktyce, jak sprawnie go zbadać, kiedy podejrzewać etiologię w OUN? Najczęstsze pułapki w diagnostyce. Analiza przypadków. 
  • Zaburzenia czucia i równowagi - na co zwrócić uwagę, jak należy je rozumieć i interpretować? Analiza przypadków.
  • Udar mózgu - podejście do pacjenta, zasady leczenia, szybka
    i standardowa ścieżka diagnostyczna - kompleksowe studium przypadków.
  • Udar mózgu a TIA - jaką ścieżkę diagnostyczną przyjąć podejrzewając TIA? 
  • Udar mózgu a hipertensja, hipotensja i porażenie Todda - jak się zachować i zaplanować leczenie?
  • Guz mózgu - kiedy go podejrzewać i jak go nie przeoczyć?
  • Stwardnienie rozsiane - u kogo należy je podejrzewać?
  • Choroby nerwów obwodowych: porażenie nerwu twarzowego, zespół Guillain-Barre, neuropatie - jak je rozpoznawać, o co pytać, co badać i jak leczyć? Studium przypadków.
  • Jak ocenić pacjenta splątanego? Podejście, wywiad, kluczowe pytania.
  • Majaczenie - jak rozpoznać i odróżnić je od otępienia?
  • Pacjenci majaczący i splątani - postępowanie. Studium przypadków
  • Pacjent nieprzytomny - jak do niego podejść i na co zwrócić uwagę? Analiza przypadków.
  • Zaburzenia świadomości a:
    • infekcje
    • hiperglikemia
    • hiponatremia ostra i przewlekła
    • odwodnienie
    • hiperkalcemia
    • mocznica
    • encefalopatia wątrobowa i nadciśnieniowa
    • choroby tarczycy i nadnerczy
    • rzucawka
  • Zatrucia - jak postępować z pacjentem, na jakie pułapki uważać,
    na które leki zwracać uwagę? Studium przypadków.
  • Zatrucie alkoholem - podejście do pacjenta, pułapki, prawidłowe postępowanie i diagnostyka
  • Strukturalne uszkodzenia OUN - co można zobaczyć w KT, jak przeprowadzić i interpretować badanie neurologiczne - studium przypadków
  • Drgawki - jak je rozumieć, jak podejść do pacjenta, na co zwrócić uwagę, o co pytać i o których pułapkach pamiętać? Analiza przypadków.
  • Jak znaleźć przyczynę zaburzeń świadomości? Pierwsze kroki, szczególne grupy pacjentów
  • Zaburzenia nagłe vs. stopniowo narastające vs. dynamicznie narastające - jak je rozumieć i rozpoznawać?
  • Jak kontrolować pobudzenie u pacjenta z zaburzeniami świadomości?
  • Podział bólów głowy ze względu na przyczynę, charakter, patomechanizm - jak je rozumieć?
  • Jak prawidłowo zdiagnozować przyczynę bólu głowy?
  • Neuroinfekcje - co powinno zwrócić uwagę lekarza, jak diagnozować
    i leczyć?
  • Krwotok podpajęczynówkowy - kiedy podejrzewać, jak diagnozować
    i leczyć by nie zabić pacjenta? Analiza przypadków. 
  • Rozwarstwienie tętnic dogłowowych oraz OZTS - co każdy lekarz wiedzieć powinien, kiedy podejrzewać i jak rozpoznawać?
  • Nadciśnienie śródczaszkowe - czy czas rozwoju bólu głowy ma znaczenie, kiedy wykonywać KT głowy, jak postępować gdy KT głowy nic nie wykazuje?
  • Ból pourazowy - dlaczego stosować kryteria kanadyjskie? Analiza przypadków.
  • Zapalenia nosa, zatok, jaskra i inne pozaczaszkowe przyczyny bólów głowy. 
  • Migrena, bóle napięciowe i idiopatyczne - kiedy i jak je rozpoznać, jak postępować?
  • Podejście do zawrotów głowy - z czego wynikają, jak je rozumieć
    i dlaczego dzielić ze względu na zmienność w czasie i czynnik wywołujący?
  • Pacjent z zawrotami głowy - jak przeprowadzić wywiad, o co pytać,
    na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Niemijające, spontaniczne zawroty głowy - studium przypadków - analiza i postępowanie.
  • Niemijające, poekspozycyjne zawroty głowy - studium przypadków - analiza i postępowanie.
  • Napadowe, spontaniczne zawroty głowy - studium przypadków - analiza i postępowanie.
  • Napadowe, poekspozycyjne zawroty głowy - studium przypadków - analiza i postępowanie.
  • Leczenie pacjenta z zawrotami głowy - co każdy lekarz powinien wiedzieć?
  • Co charakter bólu mówi o możliwych przyczynach? Analiza przypadków.
  • Jakie deficyty neurologiczne są istotne w warunkach ostrodyżurowych? Zaburzenia zwieraczy, niedowład kończyn
    i zaburzenia czucia.
  • Jak objawia się infekcja okołokręgosłupowa, jak badać pacjenta i na co zwrócić uwagę?
  • Co lekarz powinien wiedzieć o nowotworach i złamaniach kręgosłupa
    i kiedy o nich myśleć?
  • Jakie są czerwone flagi bólu grzbietu? Studium przypadków.
  • Dlaczego nie podchodzić lekceważąco do pacjenta z bólem gardła
    i jakie diagnozy mogą go zabić, jeśli ich nie wykryjesz?
  • Jak ocenić pacjenta z niedrożnością dróg oddechowych i jak postępować?
  • Zapalenie nagłośni - u kogo podejrzewać, jak rozpoznać i jak leczyć?
  • Ropień zagardłowy - co jest dominującym objawem i dlaczego nie można zignorować kręczu szyi i gorączki?
  • Angina Ludwiga - dlaczego warto zbadać pacjenta, zanim odeśle się go do stomatologa?
  • Agranulocytoza - podejście do pacjenta po chemioterapii, czerwone flagi i prawidłowe postępowanie.
  • Angina - jak ją rozumieć, kiedy przepisać antybiotyk a kiedy pilnie skierować pacjenta do laryngologa?
  • Infekcje zębów - co lekarz powinien o nich wiedzieć i na co zwrócić uwagę?
  • Masywny krwotok - jak go ocenić, na które wyniki badań zwróci największa uwagę? Jak priorytetyzować postępowanie i zapewnić pacjentowi przeżycie?
  • Stopniowa utrata krwi - kiedy ją podejrzewać, jak podejść do pacjenta? Analiza przypadków.
  • Krwawienie z GOPP i DOPP - podejście do pacjenta, schemat rozumowania i analiza przypadków. 
  • Krwiomocz - jak go rozumieć, z czego może wynikać, o co zapytać pacjenta i co należy wykluczyć?
  • Krwioplucie - skąd wiedzieć, że mamy z nim do czynienia i jak postępować?
  • Krwawienie z nosa, krwawienie z dróg rodnych - jak postępować? Studium przypadków. 
  • Zaburzenia krzepnięcia - jak rozumieć je i łączyć z objawami prezentowanymi przez pacjenta, czego nie bagatelizować?
  • Przetaczanie krwi: KKCz, osocze, KKP - kiedy, komu i jak - w praktyce.
  • Jakie jest najczęściej przeoczone złamanie u pacjenta?
  • O co należy zapytać każdego pacjenta po urazie?
  • Uraz wysokoenergetyczny - jak go rozumieć, jak postępować i co należy wykonać u każdego pacjenta?
  • Urazy głowy - które badanie zastosować do jego oceny, jak stosować kryteria kanadyjskie, co robić gdy pacjent po urazie ma zaburzenia świadomości, 
  • Urazy kręgosłupa - jak wybierać właściwą diagnostykę obrazową - analiza przypadków.
  • Urazy klatki piersiowej i urazy brzucha - czerwone flagi, postępowanie, podejście do pacjenta - analiza przypadków. 
  • Urazy biodra i miednicy - kiedy zlecić KT a kiedy RTG, na kogo zwrócić szczególną uwagę? Analiza przypadków. 
  • Urazy kończyn - czy jeśli od urazu minęło już trochę czasu, to należy go zaopatrzyć? Jak postępować ze złamaniami i dobierać prawidłową diagnostykę obrazową?
  • Psychoza - skąd wiedzieć, że pacjent ma psychozę? O co zapytać bliskich pacjenta? Jak szukać przyczyn psychozy i jak je leczyć? Analiza przypadków. 
  • Zagrożenie samobójstwem - o co zapytać pacjenta z zaburzeniami psychicznymi? Jak ocenić ryzyko samobójstwa? Którego pacjenta można wypisać do domu? Analiza przypadków. 
  • Pobudzenie - jak poradzić sobie z agresywnym, pobudzonym pacjentem? Jak posługiwać się unieruchomieniem? Analiza przypadków. 
  • Alkohol - jak nie wpaść w pułapki badając pacjenta pod wpływem alkoholu? Czego nie wolno przeoczyć? Jak rozpoznać i leczyć alkoholowy zespół abstynencyjny? Jak bezpiecznie wypisać pacjenta ze szpitala?
  • Jak diagnozować i leczyć pacjentów geriatrycznych, którzy najczęściej zgłaszają się na ostry dyżur?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę oceniając parametry życiowe pacjentów geriatrycznych?
  • Osłabienie i majaczenie u pacjenta geriatrycznego - co należy ustalić
    i czego poszukiwać, by postawić prawidłową diagnozę? Analiza przypadków. 
  • Upadek u pacjenta geriatrycznego - analiza przypadków.
  • Cichy zawał serca - o czym należy pamiętać badając pacjenta geriatrycznego?
  • Farmakoterapia pacjentów geriatrycznych - kiedy objawy pacjenta mogą wynikać ze stosowanych leków? Na jakie leki zwrócić szczególną uwagę?
  • “Pacjent niechciany” - jak zachować się w warunkach ostrodyżurowych i dlaczwego powinno się ufać bliskim pacjenta?
  • Uwarunkowania pracy w POZ, “wieczorynkach” i SOR - o czym należy pamiętać?
  • Pacjent z obrzękiem kończyn dolnych - jakie pytania należy zadać pacjentowi i jaka diagnostyka jest najistotniejsza?
  • Jednostronny obrzęk kończyn dolnych - analiza przypadków:
    • Zakrzepica kończyn dolnych - jak prawidłowo ją zdiagnozować
      i o czym nie można zapomnieć?
    • Infekcje, dna moczanowa i uraz jako przyczyny obrzęku kończyn dolnych.
  • Obustronny obrzęk kończyn dolnych - analiza przypadków: 
    • Niewydolność serca i nerek - kiedy o nich pomyśleć?
    • Powikłania polekowe
    • Ucisk na żyłę główną dolną
  • Zmiany skórne, które powinien znać każdy lekarz - jak je prawidłowo rozpoznać i leczyć? Róża, ropień, półpasiec, pokrzywka, grzybica, świerzb.
  • Obrzęk twarzy - skąd może się wziąć i co będzie czerwoną flagą, wymagającą natychmiastowego działania?
  • Kleszcz w skórze - jak zachować się, gdy zgłasza się pacjent z kleszczem? Czy i jak usunąć kleszcza, czy prowadzić diagnostykę, jakie leczenie zalecić? Co zrobić gdy po wdrożeniu leczenia, pacjent wraca z rumieniem i pokrzywką na skórze?
  • Rana kłuta - jak należy z nią postępować: oczyszczanie, opracowanie, zszycie, oraz szczepienie na tężec.
  • Użądlenie - kiedy myśleć o anafilaksji i jakie postępowanie wdrożyć ostrodyżurowo?
  • Ugryzienie - jakie pytania należy zadać pacjentowi pogryzionemu przez psa? Gdzie skierować pacjenta?
  • Wysokie ciśnienie - czy zastosowanie kaptoprilu ma sens? U jakiego pacjenta obniżać ciśnienie, o ile, a u kogo tego nie robić?
  • Hiperglikemia - czego poszukiwać u pacjentów z hiperglikemią? 
  • Ból oka - jakie są czerwone flagi w wywiadzie u pacjenta z bólem oka? Kiedy należy natychmiast wysłać go na dyżur okulistyczny?
    Zapalenie spojówek, jaskra, ciało obce, odwarstwienie siatkówki - analiza przypadków. 
  • Problem z uchem - ciało obce, utrata słuchu, ból i zapalenie - o co zapytać pacjenta, jak diagnozować i leczyć?
  • Dziecko w pomocy doraźnej - jak podejść do pacjenta? 
  • Gorączka u dziecka - dlaczego nie można jej bagatelizować? Jak łączyć wiek dziecka z możliwymi przyczynami? 
  • Kaszel u dziecka - jak rozumieć i interpretować, kiedy dziecko z kaszlem można wypisać do domu, a kiedy należy je przyjąć do szpitala?
  • Biegunka u dziecka - jak ustalić, czy dziecko jest w grupie groźnych powikłań zakażenia układu pokarmowego? Skąd wiedzieć czy wymaga hospitalizacji?
  • Migotanie przedsionków - co zrobić, gdy pacjent zgłasza się z “kołataniem serca”? O co spytać, co wykluczyć, jak diagnozować i postępować? Jak rozumieć i stosować kardiowersję oraz farmakoterapię w sposób skuteczny i bezpieczny? Analiza przypadków.

Na koniec przygody z kursem poprosimy Cię o rozwiązanie testu, złożonego z 50 pytań zamkniętych. Dzięki niemu zweryfikujesz swoją wiedzę poznaną na kursie, a także zauważysz postęp jaki dokonał się w Twoich umiejętnościach zawodowych. Jest to również warunek ukończenia kursu, uzyskania certyfikatu wraz punktami edukacyjnymi.

Krótkie podziękowanie od autorów kursu, certyfikat, mała niespodzianka i zaproszenie do podzielenia się opinią.

Pobierz program

Co zawiera kurs?

30 praktycznych lekcji omawiających postępowanie, wywiad, diagnostykę i leczenie najczęstszych objawów, z którymi może zgłosić się pacjent.

✅ Przypadki kliniczne ponad 500 pacjentów!

Pełna opieka dydaktyczna online – odpowiedź na każde pytanie. Zawsze możesz liczyć na pomoc!

Certyfikat ukończenia kursu – 50 punktów edukacyjnych!

✅ Setki praktycznych porad sformułowanych w postaci złotych zasad postępowania.

Czego nie zawiera kurs?

✖️ Wiedzy z zakresu intensywnej terapii

✖️ Indeksu leków i ich dawkowania

✖️ Biblioteki zdjęć radiologicznych

✖️ Telemedycyny (konsultacji bieżących pacjentów)

Twórcy kursu

lek. Maurycy Biernat

Lekarz, Redaktor

Jestem specjalistą medycyny ratunkowej i obecnie pełnię funkcję zastępcy kierownika Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Od kilku lat nauczam medycyny ratunkowej studentów Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. W mojej pracy zwracam szczególną uwagę na sztukę zbierania wywiadu oraz na profilaktykę błędów medycznych. Staram się wprowadzać do praktyki lekarskiej standardy oparte na wiarygodnej literaturze i zweryfikowanych doniesieniach naukowych.

lek. Marcin Czekała

Lekarz, Redaktor

Jestem absolwentem Uniwersytetu Medycznego we Poznaniu, współtwórcą kanału Youtube „Najprościej Mówiąc”, a obecnie lekarzem w trakcie specjalizacji z medycyny ratunkowej. Zbieram doświadczenia z pracy ostrodyżurowej i wyciągam z nich użyteczne rozwiązania. Staram się dzielić nimi w przystępny sposób, wspierając innych w budowaniu własnych kompetencji.

lek. Jakub Olszewski

Lekarz, Redaktor

Jestem lekarzem w trakcie specjalizacji z medycyny ratunkowej. Do tej pory większość swojej kariery zawodowej spędziłem Oddziałach Ratunkowych i Pomocy Doraźnej, z których najciekawszymi przypadkami dzielę się na blogu. Uważam, że do rozwiązywania ostrodyżurowych zagadek kluczowa jest umiejętność działania multidyscyplinarnego, dlatego staram się rozwijać swoją wiedzę z każdej dziedziny medycyny.

Poznaj opinie naszych absolwentów!

Kupujesz raz, przedłużasz, kiedy chcesz

Możesz przedłużać dostęp do każdego z wcześniej wykupionych kursów.

Pierwszy zakup kursu

Aktywujesz kurs i otrzymujesz 6 miesięcy dostępu. Po zakupie zaczynasz dostęp, kiedy tylko chcesz.

  • Możliwość aplikowania zniżek
  • Opcja płatności na raty

Przedłużenie dostępu

Po pierwszym zakupie kursu możesz przedłużać do niego dostęp, kiedy chcesz i na ile miesięcy chcesz.

  • 10% ceny pierwszego zakupu za 30 dni dostępu
  • Stała aktualizacja materiałów i opieka dydaktyczna
  • Dostępy do wcześniejszych postępów i statystyk

Promocje

Zniżka dla kursantów Więcej niż LEK

Masz za sobą któryś z kursów Więcej niż LEK? Skorzystaj z 10% zniżki na Kurs Twój Pierwszy Dyżur!

Vouchery

Masz voucher? Możesz wykorzystać go na pierwszy zakup kursu!

Zniżki grupowe

10% dla grup 5-50 osób
15% dla grup 50-500 osób
20% dla grup powyżej 500 osób

Kurs Twój Pierwszy Dyżur realizowany 100% online

Praktyczna wiedza dla lekarzy na każdym etapie ścieżki zawodowej. Ucz się, poznawaj standardy i dyskutuj z innymi praktykami!

Pierwszy zakup
6 miesięcy (185 dni) 166 zł m-c
 
999
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres.
6 miesięcy (185 dni) 166 zł m-c
 
999
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres.
Zapisz się

Najczęściej zadawane pytania

Jest to kwestia indywidualnej decyzji, kiedy chcesz rozpocząć naukę. Po opłaceniu zamówienia otrzymasz dostęp na 6 miesięcy (185 dni). Po tym okresie możesz przedłużać dostęp do każdego z kursów na 1, 6 lub 12 miesięcy.

Dzięki możliwości ustawienia personalizacji planu nauki możesz dostosować tempo do swoich potrzeb i innych zobowiązań.

Dostęp do portalu daje dostęp do lekcji, pytań i narzędzi komunikacyjnych.

Otrzymasz go natychmiast po opłaceniu opłaty początkowej lub zaraz po aktywacji opłaty przedłużającej.

Zapisy są otwarte przez cały rok.

Od samego początku Twój Dyżur jest tworzony we współpracy z zespołem Więcej niż LEK, który zapewnił wsparcie od strony edukacyjnej, technologicznej i marketingowej. Dlatego też dostęp do Kursu Twój Pierwszy Dyżur można uzyskać zarówno przez Medyczny Portal Edukacyjny Więcej niż LEK jak i oficjalną stronę inicjatywy Twój Dyżur.

Nie, na kursie nie ma limitu miejsc.

W Więcej niż LEK oferujemy kursy dla medyków na każdym etapie nauki. Nieważne, czy dopiero zaczynasz studia, przygotowujesz się do sesji, piszesz egzamin końcowy czy też wchodzisz w praktykę zawodową - u nas znajdziesz kursy, dzięki którym nauka będzie kompleksowa i efektywna!

Jesteś studentem 1-3 roku studiów?

To doskonały czas, aby nauczyć się… jak się uczyć! Rekomendujemy Ci Kurs Efektywnej Nauki. Poznasz biologiczne i psychologiczne podstawy procesu uczenia się oraz wypracujesz kluczowe nawyki edukacyjne, których realizacja czyni codzienną, długofalową naukę przyjemną, kompleksową i trwałą.
Premiera kursu w grudniu 2021 roku. LINK do strony kursu

Jesteś studentem 3-5 roku studiów, lekarzem stażystą lub początkującym rezydentem?

Skorzystaj z Kursów Nauk Klinicznych (KNK) - pojedynczo lub w komplecie! KNK to idealne rozwiązanie na lata - od wejściówek, przez egzaminy, po pracę w zawodzie i naukę w trakcie specjalizacji. Kursy te pomogą Ci w codziennej nauce na zajęcia, a następnie w uzyskaniu wymarzonego wyniku na egzaminach. 

Staż i praca w zawodzie wymagają ciągłego odświeżania wiedzy z różnych obszarów medycyny. Kursy Nauk Klinicznych będą dla Ciebie doskonałą bazą oraz źródłem wiedzy o najnowszych wytycznych.

Pamiętaj, że zakup wszystkich kursów z nauk klinicznych zwalnia Cię z pierwszej opłaty za Kurs do LEK! Jest to zatem najlepsza możliwa inwestycja w przyszłość, gdyż od egzaminu LEK zależy to gdzie i w czym będziesz się specjalizować!

Przygotowujesz się do egzaminu końcowego LEK lub LDEK?

Wybierz Kurs do LEK lub Kurs do LDEK! Starannie wyselekcjonowane materiały, gotowy plan pracy, systematyzacja wiedzy, najlepsza baza pytań – z nami nauka do egzaminu końcowego będzie spokojna i skuteczna. 

Więcej niż LEK to pewność, że uczysz się z aktualnych źródeł. Powtarzając, realnie systematyzujesz wiedzę, a na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości otrzymasz odpowiedzi. 

Inne nasze kursy masz już za sobą? A może jesteś lekarzem na stażu, rezydenturze lub lekarzem specjalistą? 

Skorzystaj z kursów, które realnie zwiększą jakość i bezpieczeństwo wykonywanej przez Ciebie pracy!


  • Kurs Prawa Lekarza - to praktyczny kurs z zakresu prawa medycznego. Dzięki niemu dowiesz się jak organizować i prowadzić dokumentację, jak ustrzec się rozpraw sądowych i co zrobić, gdy ktoś oskarży Cię o błąd w sztuce lekarskiej. Po ukończeniu kursu otrzymasz 10 szablonów dokumentacji medycznej do wykorzystania we własnej praktyce a także ważną bezterminowo konsultację z zakresu prawa medycznego z mec. Radosławem Tymińskim - autorem kursu.

  • Kurs Twój Pierwszy Dyżur - to kurs, który przygotuje Cię do efektywnego przeprowadzenia diagnostyki różnicowej pacjentów zgłaszających się z najczęściej występującymi objawami do szpitala, POZ, NPL i SOR. Nauczysz się lekarskiego rozumowania - zaczynając od pierwszego kontaktu z pacjentem i zadania kluczowych pytań, przez wybranie optymalnej metody diagnostyki aż po interpretacje wyników i zaplanowanie leczenia.

  • Kurs Efektywnej Nauki - Jeśli interesuje Cię indywidualny rozwój lub planujesz rozpocząć pracę dydaktyczną, szczerze polecamy Ci Kurs Efektywnej Nauki! Wiedza w nim zawarta jest uniwersalna i pomoże na każdym etapie rozwoju zawodowego.


Pamiętaj, że wszystkie kursy, z których skorzystasz na przestrzeni lat znajdą się w Twojej bibliotece. Aby odświeżyć zawartą w nich wiedzę wystarczy, że wykupisz do nich przedłużenie, lub w przypadku kursów wydawnictwa WNL - aktywujesz abonament WNL. Zarówno pojedyncze przedłużenia dostępu do kursów jak i abonament WNL dają Ci dostęp do najnowszej, stale aktualizowanej wersji kursu, opieki dydaktycznej oraz wszystkich Twoich notatek, kolekcji i statystyk.

Jeśli nadal masz wątpliwości który kurs wybrać, zapraszamy do kontaktu.

Zapisując się na kurs po raz pierwszy, możesz skorzystać z licznych zniżek na pierwszy zakup kursu. Co więcej, jeśli posiadasz voucher papierowy Więcej niż LEK, możesz go wykorzystać uzyskując zniżkę.

Jeżeli masz za sobą któryś z kursów prowadzonych przez Więcej niż LEK - możesz skorzystać ze specjalnej zniżki 10% dla absolwentów naszych kursów. Zniżkę 10% wraz z instrukcją jej zaaplikowania znajdziesz logując się na Kurs do LEK/LDEK w zakładce “Konto” -> “Twoje zamówienia”. 🙂

Kolejną opcją jest skorzystanie ze zniżek grupowych! 🙂

Study Group to zniżka -10% dla grupy od 5 do 50 osób. 

Study Year to zniżka -15% dla grupy od 51 do 500 osób.

Study Uni to zniżka -20% dla grupy powyżej 500 osób.

Więcej informacji o zniżkach znajdziesz na podstronie Promocje. 🙂Pamiętaj - zniżki nie łączą się i są aplikowane tylko do pierwszego zakupu kursu. 

Kiedy kończy się dostęp do portalu, tracisz możliwość aktywnego korzystania z kursu. Jednak wszystkie Twoje ustawienia, kolekcje i postępy zostają niezmienione, a dostęp możesz aktywować w każdej chwili wykupując przedłużenie dostępu do kursu. Uzyskane certyfikaty będą dostępne dla Ciebie do pobrania także po zakończeniu dostępu.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się na newsletter i otrzymuj ważne dla siebie wiadomości!

Zapisz się do newslettera


Kurs Prawa Lekarza

  • 10 lekcji
  • 10 - 20 godzin nauki
Pozostałe wydawnictwa

Kurs Prawa Lekarza

Cel edukacyjny

Praktyczne i teoretyczne przygotowanie prawne lekarza do pracy w zawodzie.

Dla kogo

Dla wszystkich praktykujących lekarzy oraz studentów 5. lub 6. roku kierunku lekarskiego.

  • Kurs wideo, realizowany w 100% online. Prowadzony przez prawnika z 16-letnim doświadczeniem w prawie medycznym i obronie lekarzy.
  • Pełny praktycznych wskazówek opisanych na bazie przypadków z sal sądowych.
  • Atrakcyjna realizacja filmowa przy współpracy z projektem Najprościej Mówiąc
  • Liczne szablony dokumentacji medycznej, opracowane przez prawnika
  • Nagrody: bezpłatna konsultacja prawna z mecenasem Tymińskim, certyfikat ukończenia kursu, punkty edukacyjne
  • 10 lekcji
  • 10 - 20 godzin nauki
  • Kurs wideo, realizowany w 100% online. Prowadzony przez prawnika z 16-letnim doświadczeniem w prawie medycznym i obronie lekarzy.
  • Pełny praktycznych wskazówek opisanych na bazie przypadków z sal sądowych.
  • Atrakcyjna realizacja filmowa przy współpracy z projektem Najprościej Mówiąc
  • Liczne szablony dokumentacji medycznej, opracowane przez prawnika
  • Nagrody: bezpłatna konsultacja prawna z mecenasem Tymińskim, certyfikat ukończenia kursu, punkty edukacyjne
Pierwszy zakup
6 miesięcy (185 dni) 49 zł m-c
 
299
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres.
6 miesięcy (185 dni) 49 zł m-c
 
299
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres.
Przedłużenie dostępu
12 miesięcy
228 zł
19 / 1 m-c
6 miesięcy
147 zł
29 / 1 m-c
1 miesięcy
49 / 1 m-c
Zapisz się

Praktykuj bezpiecznie

Poznaj zagrożenia dla Twojej praktyki lekarskiej i rozwiązania, które możesz wdrożyć, aby leczyć bezpiecznie!

Dlaczego warto?

Praktyka pokazuje, że większość lekarzy mających kontakt z pacjentem w ciągu 10 lat będzie uczestnikiem sprawy sądowej.

Kurs Prawa Lekarza w atrakcyjny i czytelny sposób przekazuje wiedzę z zakresu prawa medycznego, która pozwoli Ci wykonywać zawód lekarza w sposób prawnie bezpieczny, minimalizując ryzyko pozwu i przygotowując Cię na niespodziewane trudności prawne.

Praktyczna wiedza

Praktyczne wskazówki prawne i porady opracowane na bazie setek procesów sądowych z udziałem lekarzy. Do tego wszystkie najważniejsze dla lekarza zasady płynące z ustaw czy KEL podane w atrakcyjnej i angażującej formie.

Obniżenie ryzyka pozwu

Wszystko, co każdy lekarz powinien wiedzieć, by zabezpieczyć się prawnie przed pozwem. Instrukcje formułowania dokumentacji medycznej, wskazówki komunikacyjne, case studies problematycznych pacjentów. Najprościej mówiąc... cała wiedza, która pozwoli Ci znacznie zredukować ryzyko pozwu.

Atrakcyjne nagrody

Po ukończeniu kursu czeka na Ciebie 10 różnorodnych szablonów dokumentacji medycznej do pobrania opracowanych przez mec. Tymińskiego. Dodatkowo certyfikat ukończenia kursu oraz darmowa, kompleksowa konsultacja prawna z mec. Tymińskim.

Opinie o kursie

Kasia
2 miesiące temu

Kurs jest konkretny, praktyczny i zrozumiały. Nie jest przeładowany informacjami. Każda lekcja zawierała bardzo przydatne wiadomości, a pod koniec czuło się lekki niedosyt, który zachęcał do kontynuowania nauki. Wiedza w nim zawarta jest dokładnie tym, o co pojawiają się w mojej głowie pytania od sześciu lat studiów lekarskich, a czego w najmniejszym nawet stopniu nie dostarczyła mi moja uczelnia. Dokumentacja, formy zatrudnienia, wysokość ubezpieczenia – samo mięso.

Marcin
4 miesiące temu

Długo, zbyt długo zastanawiałem się, czy powinienem wydać niemało pieniędzy na kurs. Niemniej nazwisko prowadzącego i formuła on-line z możliwością uczestnictwa w kursie w dowolnym momencie przekonała mnie. I co mogę powiedzieć - po niemal 8 latach pracy dowiedziałem się o sprawach, o których nikt mi nigdy nie mówił. Kurs z jednej strony wyindukował we mnie lęk, bo jak myślę o swojej dokumentacji sprzed lat, włos mi się jeży na głowie. Teraz przynajmniej wiem, jak sądy traktują dokumentację i czego mogę się spodziewać. Najlepiej zainwestowane pieniądze od czasu kursu ALS.

Magda
1 miesiąc temu

Kurs świetnie zrobiony, w szczególności filmy. Pan mecenas w przystępny sposób przedstawił najważniejsze zagadnienia. Bardzo dobra oprawa graficzna, podkład dźwiękowy. Brawa za odwagę i zdolności aktorskie prowadzących! Tematy są ciekawe, a sam kurs wręcz wciągający, co sprawia, że można go przerobić bardzo szybko.

Jak działa kurs?

Zapisz się i uzyskaj dostęp do kursu na 6 miesięcy. Kurs zakłada pracę z gotowymi lekcjami, które możesz realizować we własnym tempie. Każda lekcja składa się z pytań zamkniętych, powtórki z pytaniami otwartymi oraz pracy z nowym materiałem w formie prezentacji online i filmów.

Co zawiera kurs?

10 gotowych lekcji online / 10-20 godzin nauki

Kurs składa się ze wstępu, testu i 9 prezentacji teoretycznych. Każda prezentacja zawiera praktyczny film i prezentację teoretyczną. Zagadnienia zostały podzielone ze względu na najważniejsze aspekty pracy lekarza, aby jak najlepiej zabezpieczyć Cię przed potencjalnymi problemami prawnymi.

Angażujące lekcje wideo

Cały kurs zrealizowany jest z w kooperacji pomiędzy kanałem edukacyjnym Najprościej Mówiąc, Kancelarią Radosław Tymiński oraz Więcej niż LEK. To połączenie zrodziło unikatowy kurs online w formule wideo, w której młodzi lekarza zadają pytania doświadczonemu prawnikowi.

Liczne przypisy z konkretnymi wskazówkami

Kurs wypełniony jest przypisami, które powiedzą Ci jak prawidłowo zapisywać różne informacje w dokumentacji medycznej. Przytaczają też najczęściej popełniane przez lekarzy błędy, których nieświadomość doprowadziła ich na sale sądowe.

Kurs na jeden weekend!

Wiemy, że lekarze nie mają wiele czasu, dlatego kurs jest stworzony tak, by ukończyć go w jeden weekend! Dwa wieczory wystarczą, by poznać treści i efektywnie przygotować się do testu końcowego.

Ten fakt czyni Prawa Lekarza kursem efektywnym i szybkim w realizacji.

Program kursu

Kurs zakłada pracę z gotowymi lekcjami, które można realizować we własnym tempie.

10 lekcji
1 lekcja = ok. 1 godziny nauki

Pozwy, skargi, nagrywanie wizyt lekarskich – jakie są prawne realia pracy lekarza?

Jakich sformułowań używać w dokumentacji, jak rozumieją ją sądy, jak tworzyć ją bezpiecznie?

Czym są i z czego wynikają prawne obowiązki lekarza oraz jak je wypełniać?

Jak odstąpić od leczenia, ujawnić tajemnicę lekarską, zmienić zakres zabiegu… zgodnie z prawem?

Jacy lekarze są najczęściej pozywani i za co?

Jak wybrać ubezpieczenie – i jego kwotę – zależnie od miejsca i trybu wykonywania zawodu lekarza?

Który rodzaj zatrudnienia wybrać, na co uważać i jak zadbać o bezpieczną dla lekarza umowę?

Kiedy podejrzewać pozew, jak prawidłowo go przyjąć i jak nie wpaść w towarzyszące mu pułapki prawne?

Jak interpretacja orzeczeń przez sądy przekłada się na pracę lekarza?

Jak krok po kroku założyć praktykę lekarską i na co uważać, wykonując zawód lekarza?

Certyfikaty i nagrody

Ukończ kurs i odbierz nagrody:

  • Szablony dokumentacji medycznej opracowane przez mec. Tymińskiego do pobrania w formie PDF! Certyfikat ukończenia kursu
  • 10 punktów edukacyjnych
  • Darmową kompleksową konsultację prawną z mecenasem Radosławem Tymińskim

Twórcy kursu

Mec. Radosław Tymiński

Twórca kursu

Doktor nauk prawnych, od lat zajmujący się tematyką praw lekarzy oraz obrony lekarzy w sprawach sądowych. W praktyce jest tak, że na każdych 10-ciu jego klientów 1 jest naprawdę winny, reszta zaś została pozwana dlatego, że nie umiała zabezpieczyć się przed niesłusznymi roszczeniami swoich dotychczasowych pacjentów. W ramach współpracy z „Więcej niż LEK” doktor Tymiński edukuje młodych medyków z zakresu prawa medycznego i zrealizował Kurs Prawa Lekarza.

Najprościej Mówiąc

Twórca kursu

Misją projektu Najprościej Mówiąc jest zwiększanie świadomości społeczeństwa dotyczącej zdrowia. Twórcy, lek. Marcin Czekała i lek. Mikołaj Kolasiński, poprzez realizację filmów, które zamieszczają na platformie Youtube, udowadniają, że edukacja zdrowotna nie musi być nudna, a medycyna może być pokazana taką, jaka jest naprawdę – przydatną, logiczną i ciekawą.

Kupujesz raz, przedłużasz, kiedy chcesz

Możesz przedłużać dostęp do każdego z wcześniej wykupionych kursów.

Pierwszy zakup kursu

Aktywujesz kurs i otrzymujesz 6 miesięcy dostępu. Po zakupie zaczynasz dostęp, kiedy tylko chcesz.

  • Możliwość aplikowania zniżek
  • Płatność natychmiastowa lub w przeciągu 7 dni

Przedłużenie dostępu

Po pierwszym zakupie kursu możesz przedłużać do niego dostęp, kiedy chcesz i na ile miesięcy chcesz.

  • Możliwość przedłużania na 1/6/12 miesięcy
  • Stała aktualizacja materiałów i opieka dydaktyczna
  • Dostępy do wcześniejszych postępów i statystyk

Promocje

Zniżka dla kursantów Więcej niż LEK

Masz za sobą któryś z kursów Więcej niż LEK? Skorzystaj z 10% zniżki na Kurs Prawa Lekarza!

Vouchery

Masz voucher? Możesz wykorzystać go na pierwszy zakup kursu!

Praktyczny Kurs z Prawa Medycznego realizowany online

Życiowa wiedza dla lekarzy i studentów w przystępnej formie. Kurs prowadzony przez prawnika, z 16-letnim doświadczeniem w prawie medycznym i obronie lekarzy.

Pierwszy zakup
6 miesięcy (185 dni) 49 zł m-c
 
299
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres.
6 miesięcy (185 dni) 49 zł m-c
 
299
Płatność jednorazowa za cały wybrany okres.
Zapisz się

Najczęściej zadawane pytania

Jest to kwestia indywidualnej decyzji, kiedy chcesz rozpocząć naukę. Po opłaceniu zamówienia otrzymasz dostęp na 6 miesięcy (185 dni). Po tym okresie możesz przedłużać dostęp do każdego z kursów na 1, 6 lub 12 miesięcy.

Dzięki możliwości ustawienia personalizacji planu nauki możesz dostosować tempo do swoich potrzeb i innych zobowiązań.

Szacunkowy czas potrzebny do realizacji Kursu Prawa Lekarza to od 10 do 20 godzin - możesz więc zrealizować materiał w najbardziej dogodnym dla siebie momencie! Jesteś w stanie zrealizować kurs w 2-3 wieczory.

Dostęp do portalu daje dostęp do lekcji, możliwość zapisywania slajdów, pytań kontrolnych i wątków w systemie pytań i odpowiedzi do późniejszej powtórki. 🙂

Dostęp do wybranego kursu na 6 miesięcy (185 dni) otrzymasz po opłaceniu zamówienia. Zapisy są otwarte przez cały rok, więc samodzielnie decydujesz, kiedy chcesz rozpocząć naukę! 

Po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu otrzymasz nagrody! Czeka na Ciebie 10 szablonów dokumentacji medycznej gotowych do wykorzystania we własnej praktyce lekarskiej, a także ważna bezterminowo konsultacja z zakresu prawa medycznego z autorem kursu - mec. Radosławem Tymińskim.

Po zakończeniu dostępu możesz go przedłużyć na 1, 6 lub 12 miesięcy.

Szacunkowy czas potrzebny do realizacji Kursu Prawa Lekarza to od 10 do 20 godzin. Jesteś w stanie zrealizować kurs w 2-3 wieczory.

Dostęp do kursu otrzymasz natomiast na 6 miesięcy - możesz więc zrealizować materiał w najbardziej dogodnym dla siebie momencie!

Nie ma limitu na Kurs Prawa Lekarza!  🙂

Zapisując się na Kurs Prawa Lekarza możesz skorzystać z vouchera WNL, zniżki grupowej lub 10% zniżki dla absolwentów Kursu do LEK/LDEK.

Zniżkę 10% wraz z instrukcją jej zaaplikowania znajdziesz logując się na Kurs do LEK/LDEK w zakładce “Konto” -> “Twoje zamówienia”. 🙂

Kiedy kończy się dostęp do portalu, tracisz możliwość aktywnego korzystania z kursu. Jednak wszystkie Twoje ustawienia, kolekcje i postępy zostają niezmienione, a dostęp możesz aktywować w każdej chwili wykupując przedłużenie dostępu do kursu. Uzyskane certyfikaty będą dostępne dla Ciebie do pobrania także po zakończeniu dostępu.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się na newsletter i otrzymuj ważne dla siebie wiadomości!

Zapisz się do newslettera